اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد

تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه وجود دارد.

تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در چهارمین نشست شورای اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور همه مدیران ستادی و شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت و تعزیت ایام محرم‌الحرام و سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: از امام‌حسین (ع) نقل است که می‌فرماید‌: نفس کسانی که برای ما اندوهگین شوند تسبیح خداوند متعال و غم آنها عبادت محسوب می‌شود.

براندیشه با اشاره به مناسبت هفته بسیج ادامه داد: بسیج یک تفکر ناب اسلامی است و باید این ایام را به نحو مناسب پاس بداریم.

وی از تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: تا‌کنون هفت نشست با حضور همه مدیران اجرایی سازمان‌ها و ادارات فنی و حرفه‌ای‌، صندوق مهر امام رضا (ع)، صندوق تامین اجتماعی، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، بهزیستی‌، بیمه سلامت، صندوق بازنشستگی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر برگزار شده که در برخی از این نشست‌ها معاونت فرهنگی و اجتماعی وزیر و مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور حضور به‌عمل رسانده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این نشست‌ها همه مشکلات، مسائل و آخرین اقدامات هر یک از دستگاه‌های اجرایی بررسی و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شده است.

وی از ارزیابی عملکرد ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توسط تیم اعزامی از وزارت با ریاست یکی از معاونان وزیر خبر داد و گفت: این تیم به‌زودی مجموعه 11 دستگاه اجرایی در استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

براندیشه با اشاره به نقش و اهمیت تیم خود‌ارزیابی اداره‌کل در ارتقا بهروری کارکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها و حل مسائل، مشکلات و اصلاح فرآیند‌های کاری اظهار کرد: این تیم برای چک لیست‌های تعریف شده بر کار همه همکاران نظارت داشته و برای جدول زمان‌بندی شش ماهه از ادارات ستادی و شهرستانی ارزیابی به‌عمل می‌آورند.

وی رعایت اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌های کاری تاکید کرد و گفت: با استفاده از سیستم اتوماسیون و همچنین دولت الکترونیک می‌توان هم فرایند پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع را تسریع کرد و هم نهایت صرفه‌جویی را به‌کار برد.

مدیرکل ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان از همه همکاران پرتلاش خود در حوزه‌های مختلف کاری تقدیر و تشکر کرد و افزود: عملکرد اداره‌کل ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بسیار خوب بوده و جزو استان‌های برتر کشور هستیم. 

انتهای پیام/2700/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول