اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون شهرستان آمل خبر داد

وجود 10 هزار کارگاه ساختمانی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، امور کار و رفاه اجتماعی آمل از وجود 10هزار کارگاه ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

وجود 10 هزار کارگاه ساختمانی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد رمضانی ظهر امروز در جلسه اعضای انجمن صنفی شهرستان‌های مازندران که در دفتر انجمن صنفی کارگران ساختمانی آمل برگزار شد، خاطرنشان کرد: در شهرستان آمل بیش از 10 هزار کارگاه ساختمانی وجود دارد که در واحدهای مختلف ساختمانی و پروژه‌های عمرانی به فعالیت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران و اعضای شورای شهرها می‌توانند با نظارت و بررسی برکار برنامه‌های پیشگیری از حوادث را ارائه دهند، تصریح کرد: مهندسان و کارگران ساختمانی براساس ماده 12 مقررات ملی ساختمانی رعایت کنند.

وی هشدار داد: با نظارت بر کارگاه‌های ساختمانی و مشاهده بر عدم رعایت نکات ایمنی از ادامه کار این کارگاها جلوگیری می‌شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه به شهرداران هشدار داده شده است که در صورت بروز حادثه، کارگاه‌ را تعطیل خواهیم کرد، اظهار داشت: حفاظت از نیروی کار برای ما مهم‌تر از  اجرای پروژه‌ است.

وی با اشاره به اینکه صیانت از نیروی کار و توجه به کارگران از دغدغه‌های وزارت کار  است، افزود: برای حفظ و صیانت از این نیروی فعال باید آموزش‌های لازم برای افزایش مهارت ایمنی و سلامت کارگران مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به کارگران ساختمانی بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: نبود ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و  بی‌اهمیت بودن جان کارگران دو دلیل مهم در ایجاد حوادث ساختمانی هستند.

رمضانی آموزش ارتقا مهارت ایمنی را برای تمام شهرداران، اعضای شورای شهر و مهندسان الزامی دانست و گفت: با آموزش این افراد می‌توان از بسیاری از حوادث ناشی از کار برای کارگران ساختمانی جلوگیری کرد.

انتهای‌پیام/86011/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول