اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

صدور 84 فقره پروانه استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از صدور 84 فقره پروانه استاندارد در این استان خبر داد.

صدور 84 فقره پروانه استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 84 فقره پروانه استاندارد در صنایع مختلف صادر شده که از این تعداد 57 فقره در بخش باغات، 11 فقره در صنایع غذایی و 16 فقره در بخش ساختمانی است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان اسفند ماه 91 برای تمام واحد‌های تولیدی شن و ماسه در سطح این استان که به معیارهای اداره کل نزدیک باشند، پروانه استاندارد صادر خواهد شد و واحدهای تولیدی که محصولات غیراستاندارد تولید کنند توسط این اداره‌کل پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

محمدی خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی از جمله تیرچه بلوک، شن و ماسه مشمول استاندارد اجباری بوده و مدیران واحدهای تولیدی موظف به اخذ پروانه استاندارد از این اداره‌ کل هستند و نداشتن پروانه استاندارد طبق ماده 9 قانون سازمان استاندارد جرم بوده و برای مرتکبین مجازات حبس و جزای نقدی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول