اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خبر داد:

استانداردسازی خانه‌های بهداشت جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان جم از استانداردسازی خانه‌های بهداشت جم در سال جاری خبر داد.

استانداردسازی خانه‌های بهداشت جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد قاسمی عصر امروز در بازدید مسئولان شبکه‌های سراسر استان از مراکز بهداشتی جم اظهار داشت: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی و جلب رضایت مردم از اولویت‌های اساسی مسئولان شبکه بهداشت جم در سال جاری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم ضمن اشاره به وجود برخی از مشکلات موجود از قبیل کمبود فضای فیزیکی در سطح ستاد شبکه و برخی از مراکز بهداشتی درمانی به تعدادی از اقدامات سازنده‌ای که طی چند سال اخیر در سطح شهرستان انجام شده اشاره کرد و افزود: از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای بهبود خدمات بهداشتی بهره می‌بریم.

قاسمی از افزایش خدمات اورژانس 115 جم خبر داد و خاطر نشان کرد: واگذاری خدمات دارویی به بخش خصوصی و خرید و راه‌اندازی تجهیزات آزمایشگاهی سطح 2 نیز از دیگر اقدامات ارزشمند در شهرستان جم است.

وی از استانداردسازی خانه‌های بهداشت جم خبر داد و اظهار داشت: خانه‌های بهداشت در جم خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کنند که استانداردسازی این مراکز اهمیت شایانی دارد.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری همایش‌های عمومی و کارگاه‌های استانی و کشوری، فعال‌سازی کمیته علمی و چاپ رسانه‌های آموزشی، راه‌اندازی کلینیک دیابت شهرستان، پیگیری راه‌اندازی بیمارستان دوستدار کودک و .... نیز از دیگر اقدامات این شبکه است.

رؤسای شبکه‌های بهداشت شهرستان‌های استان نیز تجارب ارزنده و مفید خود از قبیل واگذاری خدمات دندانپزشکی و سلامت مدارس به بخش خصوصی و یا استفاده صددرصدی تمام آرایشگاه‌های زنانه و مردانه از لوازم شخصی را در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار دادند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول