اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دانشکده صنعت و معدن چرام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاح دانشگاه صنعت و معدن چرام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

دانشکده صنعت و معدن چرام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز مراسم افتتاحی دانشگاه صنعت و معدن چرام با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس، فرماندار چرام و دیگر مسئولین برگزار شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ضرورت آموزش در جامعه به دلایل فراوان پذیرفته شده است، اظهار کرد: اصلی‌ترین نقش پیشرفت هر جامعه ای توسط دانشگاه ایفا می‌شود.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه دانشگاه مکانی است که علم را به کمال می‌رساند، عنوان داشت: نیروی کار جامعه در دانشگاه تربیت شده و قوانین اجتماعی و زیستی در آن تدریس می‌شود.

وی افزود: با داشتن دانشگاهی پیشرفته و تربیت تحصیل‌کرد‌هایی آگاه به علم روز جهان می‌توان سنگ بنای یک جامعه متعالی و پیشرفته را نهاد.

این مسئول با بیان اینکه بدون همکاری قشر فرهنگی و اثرگذار دستیابی به اهداف عالیه نظام امکان‌پذیر نیست، متذکر شد: دو شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی و دکتر مفتح دو نماد وحدت حوزه و دانشگاه هستند.

نیکروز دانشگاه را از دو جهت در توسعه اقتصادی مؤثر دانست و گفت: دانشگاه از نظر تأمین نیروی انسانی کارآمد و از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی بسیار اثرگذار است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به این که دانشگاه مهد نوسازی اجتماع است، بیان کرد: دانشگاه محلی است که در آن افکار و اندیشه جدید، دانش و معرفت نو و فرهنگی خلاق و پویا نمایان می‌شود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول