اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای امر به معروف خراسان‌شمالی:

امر به معروف باطل کننده سحرهای اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با اعلام اینکه دشمن تلاش داشته تا در جنگ اقتصادی مردم را مرعوب خود کند، گفت: پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باطل کننده سحرهای اقتصادی دشمن است.

امر به معروف باطل کننده سحرهای اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه باید در این عرصه به تکلیف خود عمل کنند، اظهار کرد: سزای گران‌فروشی نخریدن است و مردم هم جنس گران نخرند تا از این فضا خارج شویم.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی افزود: نباید در این قضایا منفعلانه عمل کرده و بی‌تفاوت باشیم بلکه باید نظام اسلامی را در راستای حل این مشکلات اقتصادی یاری کرد.

یوسفعلی‌زاده در عین حال نقش دستگاه‌های نظارتی در کنترل و تنظیم بازار را مهم خواند و گفت: لازم است تا متولیان امر با گران‌فروشی و منکر در این عرصه ورود و برخورد کنند.

وی با اشاره به اهمیت اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: این فریضه الهی کار کوچکی نیست و با احیای آن جامعه از ناهنجاری‌ها و پلیدی‌ها پاک خواهد شد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه سالار شهیدان برای پیشبرد این فریضه از خویش و اهل بیت مایه گذاشت، یادآور شد: هنوز نتوانسته قاطبه مردم را وارد این فضا کنیم از این رو همه بخش‌ها از جمله روحانیون و مبلغان، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در این زمینه نقش و رسالت مهم خود را باید ایفا کنند.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول