اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر به اهتزاز درآمد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شهر شوشتر به اهتزاز درآمد و مردم در سوگ فرارسیدن محرم رخت سیاه به تن کردند.

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عضو شورای مرکزی هیئت‏های مذهبی شوشتر در حاشیه مراسم نصب پرچم در بقعه امامزاده عبدالله شوشتر اظهار داشت: امسال ششمین سالی است که برای اجرای برنامه نصب پرچم در شوشتر اقدام می‏کنیم.

محسن محمدی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه هرسال توسط هیئت طفلان مسلم اجرا می‏شود، خاطر نشان کرد: این برنامه توسط هیئت طفلان مسلم شوشتر و با همکاری دیگر هیئت‏های مذهبی شهرستان شوشتر برگزار می‏شود که هرساله با استقبال گسترده مردم مواجه می‏شود.

وی با اشاره به اینکه دیگر برنامه‏های ایام محرم نیز در حال برنامه‏ریزی است، تاکید کرد: دیگر برنامه‏‏‏های در نظر گرفته شده در این باره در شورای مرکزی هیئت‏‏‏‏های مذهبی شوشتر در حال تدارک است که در آینده نزدیک برای اجرای آنها اطلاع رسانی می‏‏‏‏شود.

محمدی خاطرنشان کرد: جلسه اعضای هیئت امنای هیئت‏‏‏‏های مذهبی شوشتر نیز درباره نحوه برگزاری مراسمات ایام ششم تا دهم محرم در شوشتر در روزهای آینده تشکیل جلسه می‏‏‏‏دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نصب پرچم در شب نخست ماه محرم در شوشتر توسط هیئت طفلان مسلم انجام می‏‏‏‏شود و در شب پایانی صفر نیز این پرچم از این محل با مراسمی خاص برداشته می‏‏‏‏شود.

انتهای پیام/72006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول