اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

جشن بزرگ خورشید ولایت در باقرشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: به ‌مناسبت دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ خورشید ولایت با حضور شیفتگان ولایت و امامت در باقرشهر برگزار شد.

جشن بزرگ خورشید ولایت در باقرشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعاتی پیش در حاشیه مراسم جشن بزرگ خورشید ولایت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به ملت شریف ایران اسلامی و شهروندان باقرشهر اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندیم در ایامی که ملت ولایت‌مدار و علاقمند به مقام معظم رهبری روزهای خوشی را سپری می‌کنند این جشن باشکوه را برگزار کردیم.

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد: عید سعید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام حجت از سوی خداوند متعال و پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) است و هرگونه شک و تردید در این روز از دل‌های مسلمانان زدوده شده است، و تکلیف ما تبعیت و پیروی از امامت ولایت فقیه زمان در زمان غیبت امام زمان (عج) است.

وی اظهار امیدواری کرد که اقدامات و خدمات خدمتگزاران مردم در شهرداری باقرشهر مورد قبول درگاه ایزد متعال و حضرت ولی‌عصر (عج) قرار گیرد.

سعادتمند در ادامه افزود: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها فرصت مغتنمی است تا شهروندان ضمن گذراندن یک شب شاد و به‌یاد ماندنی با ویژگی‌های این واقعه بزرگ و تاثیرگذار در تاریخ اسلام بیشتر آشنا شوند.

شهردار باقرشهر در پایان گفت: در همین راستا و در این ایام پرخیر و برکت، جشن بزرگ خورشید ولایت با هنرنمایی هنرمندانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با استقبال خوب خانواده‌های باقرشهری در سالن ورزشی فدک برگزار شد.

این گزارش حاکی است، در حاشیه این مراسم پنج غرفه با مضامین قرآنی و عفاف و حجاب برقرار شده بود که به شرکت‌کنندگان نوجوان و در قالب مسابقات قرآنی مفاهیم اسلامی را آموزش می‌داد.

گفتنی است، برگزاری مسابقات و سرگرمی از دیگر برنامه‌های این غرفه‌ها بود که به همت موسسه قرآن و نهج‌البلاغه باقرشهر و مهد قرآنی معراج برگزار شده بود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول