اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر اعلام کرد

موفقیت رزمی‌کاران باقرشهری در مسابقات فستیوال آسیایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر گفت: بانوان رزمی‌کار این شهر در مسابقات فستیوال آسیایی در کیش موفق به کسب دو مقام قهرمانی شدند.

موفقیت رزمی‌کاران باقرشهری در مسابقات فستیوال آسیایی

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان باقرشهر، رضا صمدی اظهار داشت: مسابقات فستیوال آسیایی با حضور 56 کشور در کیش برگزار شد که فاطمه یاوری و ندا خانی با مربیگری زهرا صدیقی عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر همچنین با اشاره به اعزام تیم کشتی باقرشهر به مسابقات شباهنگ با حضور 12 تیم در شهریار گفت: تیم کشتی باقرشهر در این رقابت‌ها عنوان سوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: باقرشهر میزبان مسابقات تکواندو بانوان با حضور 80 ورزشکار در قالب شش تیم بود که تیم باقرشهر عنوان اول را به دست آورد.

صمدی از قهرمانی مهدی عیاری در مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان خبر داد و افزود: تیم فوتبال پیشکسوتان شهدای باقرشهر نیز در مسابقات لیگ دسته دوم تهران حضور دارد که باقر شهر میزبان مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها بود.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر، ثبت رکورد آسیا در حرکت سرشانه 1200 مرتبه در هفت دقیقه توسط ابراهیم قدرتی ورزشکار باقرشهری از دیگر موفقیت‌های ورزشی باقرشهر در هفته‌های اخیر بود. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول