اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان بناب:

باید از هرگونه حرکات انحرافی و خرافات پرهیز کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری بناب با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند درک اهداف عزاداری‌های ماه محرم هستیم؛ گفت: باید از هرگونه حرکات انحرافی و خرافات پرهیز کنیم.

باید از هرگونه حرکات انحرافی و خرافات پرهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب اقبالی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان بناب اظهار کرد: دشمنان نظام درصددند به سه مقوله مهدویت، ولایت فقیه و عاشورا به هر طریق ممکن ضربه بزنند از این رو هوشیاری بیش از پیش مسئولان دسته‌جات عزاداری و هیئت‌های حسینی(ع) و مداحان را می‌طلبد.

اقبالی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند درک اهداف عزاداری‌های ماه محرم هستیم؛ اظهار کرد: باید از هرگونه حرکات انحرافی و خرافات پرهیز کنیم.

وی از آمادگی دستگاه قضایی شهرستان برای برخورد با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی در برگزاری مراسمات و عزاداری‌های ماه محرم خبر داد و افزود: دستگاه قضایی آماده است تا در کنار عزیزان نیروی انتظامی ضمن عمل به وظیفه خود، با افرادی که شئونات و حرمت این ماه را نگه نمی‌دارند، طبق مقررات برخورد کند.

رئیس دادگستری بناب همچنین اضافه کرد: وجود 120 هیئت مذهبی برای شهرستان بناب زیاد است که امیدواریم مسئولان امر نسبت به ساماندهی هیئت‌های مذهبی شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2293/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول