اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه یاسوج خطاب به سران آمریکا:

ایران اسلامی هزاران قاسم سلیمانی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با اشاره به نقش سپاه در بیداری کنونی مردم مسلمان منطقه و ترس سردمداران کاخ سفید از فرزندان راستین انقلاب در سپاه گفت: ایران اسلامی هزاران قاسم سلیمانی دارد.

ایران اسلامی هزاران قاسم سلیمانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد با بیان حدیثی از حضرت امیر اظهار کرد: محبوب‌ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که بیشتر به یاد خدا بوده و گرامی‌ترین آنها نزد پروردگار متقی‌ترین آنها هستند.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به تفاوت ایمان و اسلام بیان کرد: اسلام ‌آوردن امری ظاهری و آشکارا بوده چرا که هر کس شهادتین را بر لب جاری کند مسلمان است.
حسینی به معنای ایمان اشاره کرد و گفت: ایمان ریشه در دل دارد و تنها به زبان آوردن کافی نیست زیرا موضوعی قلبی است و از این‌رو نمی‌تواند به ایمان افراد آن‌گونه که باید پی ببرد.
وی از نشانه‌های سه‌گانه اهل ایمان سخن به میان آورد و گفت: اینها در مرحله اول تزلزل خاطر پیدا نمی‌کنند و همیشه ایستاده‌اند و حاضرند هر هزینه‌ای را بپردازند.
وی با بیان دومین و سومین نشانه‌ ایمان آوردندگان خاطرنشان کرد: آنها همواره در راه خدا انفاق کرده و با جان و مال در راه پروردگار مجاهد نفس می‌کنند.
امام جمعه یاسوج با ذکر روایتی از پیامبر به دهه ولایت و عید غدیر اشاره کرد و گفت: غدیر والاترین عید اسلامی است چرا که محال است کسی پیامبر را قبول داشته باشد اما به ولایت علی معتقد نباشد.
وی به آیه ۶ از سوره احزاب اشاره کرد و گفت: پیامبر نسبت به مردم از جان آنها اولی‌تر است که معنای اولویت را پیامبر در غدیر خم تبیین کردند.
حسینی بیان کرد: معنای مولا همان معنایی است که در این آیه آمده و ولایت امیر مؤمنان دنباله ولایت پیامبر بعد از آن حضرت است.
خطیب جمعه یاسوج گفت: امیر مؤمنان همان مولویتی را دارد که پیامبر داشته و ولایت فقیه نیز ادامه مولویت امام معصوم است.
امام جمعه یاسوج موضع‌گیری برخی سردمداران کاخ سفید در رابطه با سپاه را نشانه ترس آنها از این نهاد مقدس دانست و گفت: سپاه خواب راحت را از چشم  آنها ربوده و هنگامی که می‌بینیم در پی ترور فرماندهان سپاه هستند به این معنی است که این نیروی الهی وجاهت و عظمتی در سطح بزرگ دارد.
حسینی به بحث ترور فرمانده سپاه قدس توسط سردمداران رژیم استکباری آمریکا اشاره کرد و گفت: اینها بدانند که سپاه نه تنها یک قاسم سلیمانی بلکه هزاران فرمانده شجاع همانند او دارد که می‌تواند نقشه‌‌های استکباری آنها را در همه جای دنیا به باد فنا بدهد.
امام جمعه یاسوج به خصوصیات دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه اشاره کرد و ابراز داشت:‌ اینها از سریر به پایین کشیده شدند و دیگران نیز به زیر خواهند آمد که به زودی نوبت رژیم استکباری آمریکا فرا خواهد رسید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول