اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت کنگان:

تمام ملت ایران حاج قاسم سلیمانی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان گفت: تمام ملت ایران حاج قاسم سلیمانی هستند.

تمام ملت ایران حاج قاسم سلیمانی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام مهدی حیدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و رعایت پرهیزگاری امری مهم و ارزشمند است که هر فرد مومن و مسلمان باید در این راستا تلاش کند و باید از گناه و ناپاکی دوری گزیند تا سعادتمند شود.
وی در ادامه با تبریک ولادت امام هادی(ع) افزود: سیره امام هادی(ع) باید برای نسل امروز تبیین شود و روحانیون باید در تبیین این ویژگی‌ها اهتمام ورزند.
امام جمعه موقت کنگان خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت ائمه اطهار(ع) امری لازم و ارزشمند است و همه باید در ایام ولادت ائمه(ع) مشارکتت فعالانه داشته باشند.
حیدری در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: عید غدیر به این دلیل اهمیت دارد که امامت جزو اصول دین است و اصول دین باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و باید عید غدیر با تمام ویژگی‌ها بزرگ داشته شود.
وی اضافه کرد: عید غدیر در بین سایر اعیاد اهمیت بیشتری دارد و علما و اندیشمندان علوم اسلامی باید نسبت به تبیین جایگاه غدیر اهتمام ورزند.
خطیب جمعه کنگان همچنین به جنبش وال‌استریت اشاره کرد و یادآور شد: امروز نظام سرمایه‌داری رو به افول است و در سراسر دنیا شاهد حضور مردم در برابر نظام سرمایه‌داری هستیم و به نظر می‌رسد سردمداران کاخ سفید با مشکلات بزرگی روبه‌رو هستند.
حیدری در ادامه با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی در مورد سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی یک انسان برجسته و شجاع است و دشمنان وحشت زیادی از ایشان دارند و به همین دلیل برای ترور ایشان بیانیه می‌دهند و این نشانه ضعف آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: دشمن خیال می‌کند که ایران تنها یک حاج قاسم سلیمانی دارد در حالی که تمام ملت ایران حاج قاسم سلیمانی هستند و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.
امام جمعه موقت کنگان در ادامه با بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جوانان گسترش یابد و باید کتاب را وارد خانه‌های مردم کنیم که این امر در چند سال گذشته به خوبی در حال گسترش است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول