اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت طرقبه:

قاسم سلیمانی از تبار شهدا و بسیجیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت طرقبه گفت: سلیمانی اهل ولایت است، او از تبار همان شهدایی است که هشت سال مردانه و جانانه در راه دفاع از اسلام در مقابل دنیای استکبار جنگیدند.

قاسم سلیمانی از تبار شهدا و بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حجت‌الاسلام حسین مرویان با بیان خصوصیات جریان حق و باطل در مقابله با هم اظهار کرد: این دو جریان همیشه با هم چالش داشته‌اند زیرا جریان باطل همیشه به دنبال قدرت‌طلبی‌، فساد، انحراف‌، مال‌اندوزی و تامین منابع مالی عده‌ای محدود است و برای دستیابی به اهداف خود حتی حاضر است شهروندان خود را به نابودی بکشاند.
وی افزود: همیشه بین جریان باطل و جریان حق در طول تاریخ چالش و درگیری بوده است و ما در دوران انقلاب اسلامی بارها و بارها این چالش‌ها را تجربه کردیم.
مرویان خاطرنشان کرد: سال‌های پیش به بهانه مبارزه با تروریسم‌، آمریکا و پشتیبانان اروپایی آنها وارد افغانستان و عراق شدند و سرمایه‌‌گذاری‌های فراوان کردند و با بحران‌آفرینی و خون‌ریزی فراوان در 10 سال‌، هزینه کردن بیش از هزار میلیارد دلار و هزاران نفر کشته، به اهداف خود دست نیافته و حتی سیاست‌های ناکام و مخالفت افکار عمومی نتیجه‌ای بود که برای آنان به ثمر نشست.
وی عنوان کرد: نفرت کشورهای اسلامی از آمریکایی‌ها به شدت گسترش پیدا کرد و حالا کم‌کم دارند این میدان را تخلیه می‌کنند و محصول این برخوردهای غیرمنطقی همین بیداری اسلامی بود که امروز در کشورهای عربی مشاهده می‌کنیم.
مرویان تأکید کرد: الحمدلله اتفاقی که افتاده این است که مزدوران آمریکایی که وابسته به سیاست‌های استکباری بودند، برکنار شدند و حسنی مبارک که همپیمان بزرگ آمریکا و به عبارتی راه صاف‌کن رژیم صیونیستی در منطقه بود امروز منفور کشورهای اسلامی و مصر است و در قفس آهنی افتاده‌، معمر قذافی به درک واصل شده و تونس که یک کشور اسلامی بود با انتخاب جریان اسلام‌گرا شکست آمریکا را رقم زد.
وی گفت‌: این اتفاق‌ها محصول رشادت‌ها و ایستادگی‌ها و در مسیر حق بودن ملت اسلامی ایران و پیروزی جریان حق در طول تاریخ است و نتیجه این است که امروز در برخی کشورهای اسلامی نسلی به روی کار آمده‌اند و تریبت می‌شوند که اینها حاضر به سلطه‌پذیری از آمریکا و دنیای استکبار نیستند.
مرویان با اشاره به بحران‌های آمریکا در این روزها تصریح کرد: آمریکایی‌ها دنبال این هستند که بحران‌های خود را کاهش داده و آنها را از چشم جهانیان مخفی نگه دارند.
امام جمعه موقت طرقبه بیان کرد: آمریکایی‌ها سناریوهای گوناگونی را در سال‌های اخیر مطرح کرده‌اند که می‌توان به سناریوی ‌شیعه‌هراسی پرداخت.
وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها عنوان کردند که جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد تفکر شیعی است اما در این پروژه دیدند که مکتب اهل بیت دفاع از همه مسلمانان و همه مظلومان را مطرح می‌کند و جمهوری اسلامی همان‌طور که برای شیعیان مظلوم بحرین دلسوزی می‌کند برای مظلومان اهل سنت فلسطینی هم تلاش می‌کند.
مرویان اظهار کرد: بعد از این سناریوی شکست خورده به دنبال اتهام‌زنی و سپاه‌هراسی افتاده‌اند و مدتی هست که اینها به سپاه قدس که از فرزندان غیور ملت ایران هستند اتهاماتی را وارد کرده‌اند.
وی افزود: مسئولان آمریکایی در جلسه‌ای رسمی طرح ترور سردار قاسم سلیمانی را مطرح می‌کنند و از آن طرف شیمون پرز اعلام می‌کند که خاورمیانه روی انگشت قاسم سلیمانی می‌چرخد در حالی که قاسم سلیمانی یکی از تبار بسیجیان است.
مرویان تأکید کرد: سلیمانی اهل ولایت است و او از تبار همان شهدایی است که هشت سال مردانه و جانانه در راه دفاع از اسلام در مقابل دنیای استکبار جنگیدند.
امام جمعه موقت طرقبه با اشاره به رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام اظهار کرد: قاسم سلیمانی از تبار
کاوه‌ها و همت‌ها و باکری‌ها و صیادهاست.
وی خاطرنشان کرد: در این نظام اسلامی قاسم سلیمانی‌ها فراوان هستند و این از خصوصیت مکتب اهل بیت (ع) است که انسان‌هایی شجاع و مبتکر و در مسیر آرمان‌های دین را تربیت می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول