اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس:

سردار سلیمانی عاشق شهادت است

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به علنی شدن نقشه دشمنان برای ترور فرماندهان سپاه از جمله سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت است و از تهدیدات نمی‌ترسد.

سردار سلیمانی عاشق شهادت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیجان میرشکار در مراسم بزرگداشت شهدای روستایی این شهرستان اظهار کرد: تشکیل نیروی قدرتمند مردمی بسیج مستضعفان یکی از آینده‌نگری‌های ژرف، دشمن‌شناسی و تیزبینی سیاسی امام امت را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: بعد از قبول قطعنامه 598 بسیج عملیاتی شد و هم‌اکنون وجود بسیج طلاب و دانشجویان نیز از ثمرات بزرگ در عصر جنگ نرم است.
میرشکار با انتقاد از نبود اقتصاد اسلامی برای صدور به ملت‌های آزادیخواه دنیا تصریح کرد: باید اقتصاد اسلامی را می‌نوشتیم زیرا هم‌اکنون اقتصاد اسلامی نداریم تا به کشورهای دنیا صادر کنیم.
مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه برای تدوین اقتصاد اسلامی باید با وحدت حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ر ا گردهم آوریم، گفت: باید دانش‌آموختگان علم اقتصاد دانشگاه‌ها و درس‌آموختگان مکتب قرآن و نهج‌البلاغه کنار هم بنشینند و با هم‌فکری اقتصاد اسلامی را تعریف کنند که برای همه ملت‌ها کارآمد باشد زیرا باید مهندسی فرهنگی در علوم اقتصاد اسلامی داشته باشیم.
میرشکار تاکید کرد: مطالبه ما از دولت و مجلس ایجاد زمینه هم‌اندیشی برای حوزه و دانشگاه است تا اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی تدوین و عملیاتی شود. 
 
وی عنوان کرد: نباید به هیچ وجه اقتصاد ما دنباله‌رو اقتصاد سرمایه‌داری باشد، ما نتوانستیم چیزی در این زمینه ارائه دهیم در صورتی که منابع غنی همچون قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث معصومین را در اختیار داریم و با این مخازن عظیم در همه زمینه‌ها حرف‌هایی برای گفتن آماده است اما حرف‌مان را نتوانستیم تدوین کنیم. 
 
* نتوانستیم با قرآن و احادیث، اقتصاد اسلامی تدوین کنیم
میرشکار با تاکید اینکه شهدا در جبهه جنگ نظامی و سخت مردانه ایستادگی کردند، گفت: هم‌اکنون چهار جبهه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی روبه‌روی ما است پس باید در این زمینه‌ها دنباله‌رو شهدا باشیم.
وی با اشاره به اینکه دنیا امروز به خاطر عملکرد شهدا ما را جنگ‌طلب معرفی می‌کند، اضافه کرد: کوتاهی ما است که نتوانستیم شهدا را به جهانیان معرفی کنیم تا به آنها بفهمانیم شهیدان چه افراد پاک و بزرگی هستند. 
 
* سردار سلیمانی عاشق شهادت است و از تهدیدات نمی‌ترسد
یکی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه باید دقت کنیم امروزه دنیا با چه حربه‌ای می‌خواهد به ما ضربه بزند، عنوان کرد: دنیا علم خود را به رخ ما می‌کشد، ما اگر از علم‌اندوزی و نوآوری عقب بیفتیم نمی‌توانیم در مقابل‌شان کاری بکنیم.
میرشکار با اشاره به تهدید ترور سرداران ایران اسلامی از سوی کشورهای تروریستی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی تا آن جایی موجب خشم آمریکا شده که مسئولان آمریکایی در نشستی آشکار دستور ترور و کشتن او را می‌دهند و در فضای اینترنتی نقشه منزل‌اش را طراحی می‌کنند.
 
* شهادت در راه خدا از بهترین آرزوهای سردار سلیمانی است
وی سلیمانی را عاشق و شیفته شهادت برشمرد و گفت: این فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جمع بسیجیان در مورد این تهدیدات می‌گوید که  شهادت برایم اوج افتخار است و در دعایش آرزوی شهادت در راه خدا را از خالق خود می‌خواهد.
میرشکار خاطرنشان کرد: وظیفه ما در عصر حاضر استعدادیابی علمی است تا افکار را ساماندهی و سازماندهی کرده و همیشه مسلح به سلاح علم، معرفت دینی و بصیرت سیاسی شویم.
وی قرآن را دستورالعملی بزرگ برای زندگی دنیوی و اخروی دانست که باید در جامعه اسلامی پیاده شود و تصریح کرد: اگر خود را با قرآن هماهنگ کردیم رستگار و جاوید هستیم.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول