اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت گچساران:

قاسم سلیمانی کابوسی ترسناک در ذهن آمریکایی‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: انتخاب قاسم سلیمانی توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این فرماندهی سپاه قدس کابوسی ترسناک در ذهن آمریکایی‌ها شده است.

قاسم سلیمانی کابوسی ترسناک در ذهن آمریکایی‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت به رعایت پرهیزکاری و تقوای الهی اظهار کرد: دین مبین و الهی اسلام در تمام جنبه‌های حیات انسان قانون دارد و پاسخگوی تمام نیازها و سؤالات انسان‌ها است.
خطیب جمعه گچساران ولایت و رهبری جامعه را بعد از پیامبر اسلام (ص) از ملزومات جامعه بشری دانست و ابراز داشت: بر اساس احادیث مستند و دلایل محکمی که در کتاب‌های اهل تسنن و شیعه موجود است، ولایت و رهبری جامعه بعد از پیامبر اسلام (ص) به حضرت علی (ع) واگذار شده است.
خواجه‌زاده ولایت امام علی (ع) در ابتدا و انتهای بعثت پیامبر اسلام (ص) نشانه اهمیت و تأکید اسلام بر امر ولایت در جامعه عنوان کرد و افزود: در واقعه غدیرخم بر اساس روایات و احادیث موجود در میان اهل تسنن و تشیع، پیامبر اسلام (ص) دستان علی (ع) را به نشانه جانشینی و ولایت بلند کرد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) جامعه اسلامی دچار سیری قهقرایی شد و فرهنگ و دوران جاهلیت بر مسلمانان جاری شد.
وی ادامه داد: به شهادت رساندن امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و دیگر ائمه معصوم از نشانه‌های این جاهلیت بعد از وفات پیامبر اسلام (ص) بود.
خواجه‌زاده با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و امامت بیان کرد: در زمان غیبت امام زمان (عج) هدایت و رهبری جامعه اسلامی بر عهده ولایت فقیه بوده و ولایت فقیه به معنای کرسی امر و نهی است.
امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره  طرح ترور فرمانده سپاه قدس جهموری اسلامی ایران به پیشنهاد یکی از اعضای کنگره آمریکا ابراز داشت: طرح و پیشنهاد علنی ترور فرمانده سپاه قدس ایران و پاسداران انقلاب اسلامی نشان ‌دهنده ترس و شکست فشارهای آمریکا بر دولت و ملت ایران اسلامی است.
خواجه‌زاده افزود: طرح این مسئله نشان داد ادعاهای کاخ سفید و مسئولان آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم پوچ و بی‌اساس بوده و در راستای تأمین منافع، توجیه اعمال غیر انسانی امریکا در سطح جهان است.
وی با تشریح شخصیت و زندگی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، انتخاب قاسم سلیمانی توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این سمت را کابوسی ترسناک در ذهن آمریکایی‌ها عنوان کرد.
خواجه‌زاده سناریوی ترور سفیر عربستان سعودی توسط سپاه قدس ایران اسلامی را غیر واقعی و مضحک دانست و گفت: مطرح کردن این سناریوی مضحک و دروغین در راستای زیر فشار قراردادن جمهوری اسلامی ایران توسط امریکا و هم دستانش است.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: دلیل مطرح کردن این‌گونه مسائل عصبانیت آمریکا از شجاعت و پایداری ملت و دولت ایران در برابر تحریم‌ها و فشارها است.
خواجه‌زاده با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس دو اصل مهم جمهوری و اسلامی شکل گرفته است و مشروعیت این نظام مقدس به این دو اصل است.
وی بیان کرد: تمام ارکان نظام اسلامی مستقیم و غیر مستقیم به آرای مردم بستگی دارد.
امام جمعه موقت گچساران از کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آنها خواست تا اخلاق اسلامی را در انتخابات رعایت کنند و براساس اخلاق اسلامی از تخریب و حمله به دیگر کاندیداها خودداری کنند.
خواجه‌زاده تأکید کرد: مطرح کردن قومیت‌ها و بحث ترک و لر، سردسیری و گرمسیری با فرهنگ اسلام سازگاری ندارد و اخلاق اسلامی لازمه برگزاری انتخابات است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول