اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

صهیونیست‌ها بدانند همه بسیجیان سردار سلیمانی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها تصور کرده‌اند ایران تنها یک سردار سلیمانی دارد در حالی که بسیجیان کشور هر کدام مانند سردار سلیمانی روزگار صهیونیست‌ها را سیاه می‌کنند.

صهیونیست‌ها بدانند همه بسیجیان سردار سلیمانی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان گیلان در کانون بسیج جوانان این شهر با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بسیج را بزرگ‌ترین قدرت جهان اسلام دانست.
وی با بیان اینکه در عصر حاضر بسیج مردمی‌ترین و مقتدرترین نیروی مردمی جهان بوده که در ادامه راه امام خمینی(ره) و رهبری ولایت فقیه شکل گرفته است، اضافه کرد: بسیج امروز یکی از پدیده‌های بی‌نظیر است.
استاندار گیلان، شهدا و بسیجیان را جزو یاران واقعی امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: بسیجیان تاکنون حماسه‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف و حمایت از ولایت رقم زده‌اند.
وی، تحولات عظیم در دنیا و خاورمیانه اسلامی را حاصل برکت خون شهدا، رهنمود‌های امام خمینی(ره) و جان‌فشانی‌های بسیجیان نامید و اذعان داشت: حضور مردم و بسیجیان فضایی را ایجاد کرده که شاهد تحولات عظیم در سطح منطقه هستیم و دشمن به این موضوع پی‌برده است.

* بسیجیان ایران مانند سردار سلیمانی روزگار صهیونیست را سیاه می‌کنند

سعادتی با اشاره به اینکه دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها وحشت زده شده‌اند، افزود: آنها از این می‌ترسند که ابعاد بزرگی در تحولات منطقه رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن تصور کرده که ایران تنها یک سردار سلیمانی دارد در حالی که بسیجیان کشور مانند سردار سلیمانی روزگار صهیونیست‌ها را سیاه می‌کنند.
مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سوق دادن ناآرامی در ایران است، تصریح کرد: دشمنان جریانات فتنه در سال 88 را بر ما تحمیل کردند و اکنون می‌خواهد ناآرامی‌ها را وارد ایران کنند و کشور را به انفعال بکشند.
وی گفت: دشمن با تخریب و ایجاد شکاف بین چهره‌های سیاسی کشور، بزرگ جلوه دادن مشکلات مردم و ایجاد حس نارضایتی قصد دارد ضربات کوبنده‌ای را به کشور وارد کند.
سعادتی، مطرح کردن موضوعاتی مانند دخالت ایران در حرکت انقلابی کشور‌های منطقه، ترور سفیر عربستان و بحث انرژی هسته‌ای را از نقشه‌های دشمنان دانست.
وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی پایان یافتنی نیست و آمریکایی‌ها در کشور خود دچار مشکل هستند، بیان داشت: دشمن برنامه‌هایی را برای کم‌رنگ جلوه دادن و مشغول سازی ایران به درون خود در آستانه بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که ما باید با اقتدار در صحنه باشیم.

* انعقاد قرارداد راه آهن گیلان با روسیه

استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌های کاری خود در جریان سفر به کشور روسیه، ابراز داشت: در این سفر با تاکید کردن به توانمندی‌های استان گیلان، قرارداد راه آهن رشت ـ انزلی ـ آستارا ـ آستراخان به ثبت رسید و بودجه‌ای نیز برای تسریع در امر راه‌آهن رشت ـ قزوین صورت گرفت.
وی اضافه کرد: در مدت چند ساله حضور نظامیان آمریکایی در عراق و با به‌جا گذاشتن 10 هزار کشته و زخمی و صرف هزاران دلار، امروز با ذلت از این کشور خارج می‌شوند. 
سعادتی خاطرنشان کرد: در دل اروپا و آفریقا، ما بیداری اسلامی را شاهد هستیم و جنبش بیداری در عربستان و بحرین ثمره تحولات و نشات گرفته از علم و بصیرت مردم است.
وی، دولت احمدی‌نژاد را اصولگرا خواند و ابراز داشت: این تفکر موجب تحولاتی در جهان شده است.
این مسئول، خون‌های شهدا و ایستادگی مردم را اثربخش نامید و تصریح کرد: مدیری نمی‌تواند موفق باشد مگر اینکه تفکر بسیجی داشته باشد.
سعادتی از شکل‌گیری قرارگاه فرهنگی گیلان در راستای هماهنگ سازی مباحث فرهنگی استان خبر داد و افزود: انجام فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف استان از جمله گردشگری و کشاورزی باید با اراده بسیج صورت گیرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول