اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت برگزاری مراسم 8 و 11 محرم

میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی زنجان مسدود می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: همزمان با روز عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی مسدود است.

میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی زنجان مسدود می‌شود

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس انتظامی استان زنجان به منظور تسهیل حرکت دسته‌های عزاداری و ایمنی عبور و مرور شرکت‌کنندگان در مراسم سوگواری اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تامین ایمنی دسته‌های عزاداری با همکاری همگان ممکن می‌شود، از مسئولان تکایا و مساجد درخواست کرد، در زمینه جانمایی نصب چادر و حرکت علایم مذهبی با ماموران راهنمایی و رانندگی تعامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین در ادامه با اعلام توصیه‌هایی به رانندگان از آنها خواست، در زمان برگزاری دسته‌های عزاداری با سرعت مطمئنه و رعایت کامل مقررات در خیابان‌ها تردد کنند.

وی همچنین با اشاره به وظیفه موتورسیکلت سواران توصیه کرد: موتورسیکلت سواران در زمان برگزاری مراسم دسته‌های عزاداری باید از تردد غیرضروری در اطراف مکان‌های برگزاری مراسم خودداری کنند.

صالحی همچنین از هیئت‌های مذهبی خواست به منظور تامین امنیت و عبور و مرور عزاداران از منتهی‌الیه سمت راست معابر استفاده کرده و راه عبوری را برای تردد وسایل نقلیه باز بگذارند.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی نقش مهمی در تامین سلامت عزاداران دارد، توصیه کرد: رانندگان همه وسایل نقلیه به ویژه دارندگان وانت‌بارها از سوار کردن مسافر در قسمت بار خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط پلیس انتظامی استان زنجان گفت: امسال به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری دسته‌های حسینیه و زینبیه اعظم از میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی و همه مسیرهای منتهی به این محدوده مسدود خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول