اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان استان بوشهر:

225 اثر به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: 225 اثر به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان بوشهر راه یافت.

225 اثر به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جواد جمیری جمعه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر که در دلوار برگزار شد اظهار داشت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و استعدادهای هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری، ارائه الگوهای ارزشمند، اصیل و متناسب با فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه به ویژه به نسل جوان بیان کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: هنرمندان بسیجی رقابتی سالم و سازنده در بین هنرمندان برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته‌های تجسمی به نمایش گذاشتند.

این مسئول ضمن تقدیر از هیئت داوران دومین جشنواره تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر یادآور شد: تلاش ما امسال افزایش سطح کیفی این جشنواره و معرفی برترین‌ها به جشنواره کشوری بود.

جمیری خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره امسال از خرداد ماه در پنج رشته عملی اعلام شد و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر یادآور شد: 225 اثر به جشنواره راه یافت که بیشترین آثار مربوط به دشتستان بود و دو شهرستان گناوه و دیلم نیز در این جشنواره حضور پیدا نکردند.

این مسئول گفت: بیشترین اثر در رشته گرافیک (پوستر) و کمترین آن در هنرهای سنتی است که شامل نگارگری و تصویرسازی بود.

وی ادامه داد: اهداف ما از این جشنواره به نمایش گذاشتن توانایی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری، ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه بوده که بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

جمیری خاطر نشان کرد: هنرمندان در هشت سال دفاع مقدس هنر خود را به نمایش گذاشتند و هنر شهادت را خلق کردند امروز نیز شاهد هنرنمایی هنرمندان بسیجی در توسعه فرهنگ و هنر در جامعه اسلامی هستیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر تصریح کرد: هنرمندان بسیجی استان بوشهر در زمینه‌های مختلف هنری به ویژه در هنرهای تجسمی توانایی بالقوه‌ای دارند که باید پرورش و رشد یابد.

انتهای پیام/66001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول