اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه-8

استادحسینی: احیای اسلام ناب هدف نهایی عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: فلسفه اصلی و نهایی نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا، احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) است‎.

استادحسینی: احیای اسلام ناب هدف نهایی عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در کارگاه آموزشی شجره طیبه صالحین که با حضور پایوران در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: علت و انگیزه قیام امام حسین(ع) مبارزه با منکرات فراوان در جامعه اسلامی و تبلیغ و ترویج معروف بین مسلمانان بود.

وی افزود: راهکار و ابزار لازم برای جامه عمل پوشاندن به این هدف، عنصر «امر به معروف و نهی از منکر» است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ماه محرم فرصت مناسبی برای پیوند با ائمه اطهار(ع) است، گفت: امام حسین(ع) برای دفاع از اسلام جنگید و جان خود را تقدیم کرد تا اسلام زنده بماند.

استادحسینی با تأکید بر اینکه ما اکنون در شرایط بدر و خیبر هستیم نه شعب ابی‌طالب، افزود: با تأسی از امام حسین(ع) باید ظلمی که امروز بر مسلمانان جهان روا می‌شود را محو و نابود کنیم و در این راه استقامتی همانند امام حسین(ع) داشته باشیم.

وی در خصوص اهمیت خانواده مطالبی را بیان کرد و گفت: کسانی که در قبال مسائل خانوادگی و اختلافات بین خود و همسرشان حوصله به خرج نمی‌دهند و‌ پس ‌از کوچک‏‌ترین موضوع مورد اختلاف عکس‌العمل نشان می‌دهند، زندگی زناشویی را به طرف ناسازگاری و ناشادی پیش می‌برند. ‌

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه صداقت پایه و اساس زندگی خانوادگی است، افزود: اگر زن و شوهر مطالبی را از هم پنهان کنند یا به دروغ متوسل شوند، اعتماد و اطمینان آنها از هم سلب و زندگی زناشویی با مشکل مواجه می‌شود.

استادحسینی گفت: زن و شوهر باید همدیگر را دوست داشته و نسبت به هم مهربان بوده و در غم و رنج هم شریک و در همه حال یار یکدیگر باشند.

وی اظهار داشت: هدف اساسى دین اسلام، تربیت انسان‏‌ها و تامین سعادت بشر در تمام ابعاد وجودی و در همه مراحل زندگى است و در این میان می‌توان گفت که کانون پر مهر خانواده بهترین محیط تربیتى برای انسان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه پاسداران باید الگوی رفتاری دیگر اقشار جامعه باشند، تأکید کرد: پاسداران موظف به رعایت اخلاق و ادب اسلامی هستند؛ به‌ گونه‌ای که دیگران در رفتار، گفتار، اخلاق و غیرت و مردانگی، آنها را الگوی خویش قرار دهند.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول