اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف جیرفت خبر داد

احیای 6 میلیارد ریال اراضی موقوفه در جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: اراضی موقوفه سلطان سید احمد ساردوئیه به ارزش 6 میلیارد ریال که در اختیار متصرفان بود، احیا شد.

احیای 6 میلیارد ریال اراضی موقوفه در جیرفت

مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 594 هزار و 517 متر مربع از اراضی موقوفه سلطان سیداحمد ساردوئیه به ارزش 6 میلیارد ریال احیا شد.

وی افزود: این اراضی موقوفه سلطان سیداحمد ساردوئیه واقع در گلوگاه به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال که سال‌های زیادی در اختیار متصرفان و زارعان بود به وقفیت بازگردانده شد.

شریف تصریح کرد: این روستا از جمله رقباتی بود که سال‌ها به دلیل کارشکنی‌های زارعان و متصرفان هر نوع عملیاتی از طرف اداره اوقاف در این رقبه میسر نبود و در همین راستا متصرفان در یکی از بازدیدها به شکل جدی با متولی و کارشناسان اوقاف، منابع ملی و ثبت اسناد برخورد فیزیکی کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از تلاش‌های گسترده سند این رقبه با همکاری کارشناسان ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی شهرستان در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری صادر و تسلیم اداره اوقاف شد.

انتهای پیام/80002/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول