اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان

نخستین شعبه بانک گردشگری در کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و رئیس اتاق بازرگانی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نخستین شعبه بانک گردشگری در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیرعامل بانک گردشگری ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: این بانک برای رونق گردشگری در ایران تلاش می‌کند.

ناصر سالار با بیان اینکه در شرایط اقتصادی ویژه‌ای به‌سر می‌بریم، بیان داشت: آغاز به کار هر واحد اقتصادی به ویژه شعبه‌های بانک موجب امنیت خاطر برای مردم می‌شود و به بهبود شرایط اقتصادی و فراهم ‌شدن زیرساخت‌های تولید ملی کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: رسالت بزرگی بر عهده بانک گردشگری است و این مجموعه در زمینه بانکداری الکترونیک نیز فعالیت می‌کند و ما خواستار اعتماد مردم هستیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اسماعیل نجار استاندار کرمان، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، جمعی از مسئولان استانی، مدیران بانک‌ها و فعالان بخش گردشگری در آیین افتتاح نخستین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/80019/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول