اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

وجود 950 پایان‌نامه پژوهشی در مرکز اسناد آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از وجود 950 پایان‌نامه پژوهشی در مرکز اسناد آموزش و پرورش استان خبر داد.

وجود 950 پایان‌نامه پژوهشی در مرکز اسناد آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین کتابخانه پژوهشکده نیز دارای طرح‌های پژوهشی کاربردی متعددی برای بهره‌برداری وجود دارد.
وی با بیان اینکه سالانه باید بین 20 تا 30 عنوان پژوهشی توسط شورای پژوهشی آموزش و پرورش به تصویب برسد، افزود: بودجه اختصاص پیدا کرده به طرح‌های پژوهشی بر اساس قابلیت اجرای هر طرح است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارائه 20 طرح پژوهشی در آموزش و پرورش استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد تا کنون 16 طرح به مرحله اجرا در آمده است همچنین به همین تعداد نیز برای سال جاری طرح پژوهشی در آموزش و پرورش استان پیش‌بینی شده است.
 
* اختصاص 90 میلیون تومان اعتبار پژوهشی
وردی از اختصاص 90 میلیون تومان اعتبار پژوهشی به آموزش و پرورش استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این اعتبار بر اساس طرح‌های پژوهشی ارائه شده اختصاص پیدا می‌کند.
وی به مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد در راستای فرهنگ‌سازی پژوهش در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های تحصیلی صورت گرفته، در کلاس درس انشاء مقطع ابتدایی تغییراتی صورت گرفته است و پیک‌های بهاری نیز بر اساس کار تحقیقی انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری جلسات آشنایی دانش‌آموزان با مسائل پژوهشی در سطح مدارس استان خبر داد.
وردی از تدوین کتاب قرآن دوران ابتدایی در خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این کتاب حاوی مسائل دینی و معنوی بوده و هم اکنون در سال سوم ابتدایی تدریس می‌شود.
وی همچنین به برپایی نمایشگاه آثار و تالیفات پژوهشی آموزش و پرورش در ماه جاری اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه 23 آذرماه در بیرجند آغاز به کار می‌کند.
وردی همچنین راه‌اندازی مرکز ارتقای منابع انسانی و پژوهشکده آموزش و پرورش را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه برشمرد و افزود: این پژوهشکده دارای امکانات ویژه‌ای بوده و تمام دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های آموزشی آن می‌توانند، شرکت کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول