اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛

اردوگاه دانش‌آموزی گل خوسف به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان اردوگاه دانش‌آموزی گل خوسف به بهره‌برداری رسید.

اردوگاه دانش‌آموزی گل خوسف به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوسف، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خوسف پیرامون این پروژه اظهار داشت: با توجه به افت آمار مدرسه راهنمایی گل و وجود فضای مناسب و طبیعت زیبای آن و ییلاقی بودن منطقه، زمین جنب آموزشگاه توسط فردی خیر خریداری و در اختیار آموزش و پرورش منطقه خوسف قرار گرفت.
علیرضا هادی‌پناه افزود: عملیات ساختمانی با اعتبار بالغ بر 30 میلیون ریال از محل کمک‌های خیری به نام "غلامحسین فرزین " و اداره کل نوسازی آغاز و به بهره‌برداری رسید که آماده استفاده دانش‌آموزان است.
وی افزود: آمادگی داریم کلاس‌های ضمن خدمت استان را به صورت شبانه‌روزی در این محل برگزار کنیم.
در ادامه ضمن افتتاح اردوگاه، از محل بازدید و پس از بازدید دبستان شهیدین جان احمدی روستای گل، در راستای رفع مشکلات پیش رو راهکارهای لازم ارائه و مدیر کل آموزش و و پرورش استان در این راستا قول مساعد داد.
همچنین در ادامه طرح توسعه راهنمایی انقلاب که با حمایت خیر محترم حاج محمد حسین یوسفی و مشارکت اداره کل نوسازی بنا و تکمیل شده بود، افتتاح شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خوسف در این مراسم نیز گفت: با توجه به پیش‌بینی به عمل آمده و نیاز شهر خوسف به توسعه فضاهای آموزشی طرح توسعه راهنمایی انقلاب در فضایی به مساحت 200 متر مربع و اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال احداث شد.
هادی‌پناه افزود: همچنین با پیگیری به عمل آمده از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی نیز ساخت نمازخانه در حال انجام است.
وی ادامه داد: همچنین زمین ورزشی آموزشگاه نیز خریداری شده و نیازمند توجه و مساعدت اداره کل نوسازی و خیران بزرگوار است.
حمیدرضا وردی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از عوامل دست‌اندرکار از فضای آموزشگاه بازدید و در راستای رفع مشکلات و هوشمند سازی مجتمع قول مساعد داد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول