اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد :

یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین سرورالدین در جمع اعضای اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در محل دبیرخانه این نهاد با اشاره به اینکه اسلامی شدن دانشگاه‌ها در منطقه 17 هدف اصلی تشکیل اتاق فکر در این منطقه است، اظهار داشت: یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی موجب پیشبرد اهداف فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌شود.

وی همفکری و مساعدت جدی اعضای اتاق فکر در کشف نقاط قوت و ضعف در منطقه و ارائه برنامه‌های راهبردی و اجرایی مناسب را تاثیرگذار خواند و افزود: ارائه و تدوین برنامه‌ها و پیشنهادهای اجرایی اعضای اتاق فکر در یک برنامه سه مرحله‌ای تبیین می‌شود که در این برنامه سه مرحله‌ای در کوتاه مدت مسایلی که تمام اعضای آن اشتراک نظر دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی  چگونگی مدیریت‌های واحدها و مراکز دانشگاهی منطقه را از جمله مطالبات این برنامه دانست و گفت: مدیران از بین افراد معتقد بر اصل اسلامی شدن انتخاب شوند و در راستای برنامه‌های اجرایی اسلامی شدن دانشگاه‌ها، برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: گام بعدی پیرامون برنامه‌ریزی‌های لازم، همراهی عملی و نظری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هاست که این همراهی باید در امور مختلف اجرایی، تربیتی، پژوهشی و آموزشی صورت گیرد و اعضای هیئت علمی در جریان امور قرار داشته باشند و برای تحقق اهداف مدیریت دانشگاه در این امر مهم همکاری کنند.

سرورالدین یکپارچه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی منطقه را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: باید حوزه‌های فرهنگی، معارف اسلام، آموزشی و دانشجویی به صورت مستقیم و مشترک در امور فرهنگی دانشگاه‌ها همکاری داشته باشند و در کنار یکدیگر برنامه‌ها را اجرا کنند.

انتهای پیام/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول