اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم خبر داد

فعالیت 30 کانون فرهنگی مساجد ویژه خواهران در روستاهای قم

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از فعالیت 30 کانون فرهنگی مساجد ویژه خواهران در روستاهای قم خبر داد.

فعالیت 30 کانون فرهنگی مساجد ویژه خواهران در روستاهای قم

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار کرد: 133 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران در استان قم وجود دارد که از این تعداد 30 کانون در روستاهای استان فعال است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: آثار علمی و پژوهشی که از سوی کانون‌های خواهران در این نمایشگاه عرضه شده نشان دهنده استعداد فراوان اعضای این کانون‌هاست.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: اعضای خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رتبه‌های علمی و پژوهشی را در سطح کشور کسب کردند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جامع برای روستاییان در دستور کار قرار گرفته تا فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی روستاها هدایت شود.

طباطبایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی سال تحصیلی با محوریت شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت می‌گیرد گفت: بر اساس طرح‌های پیشنهادی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برنامه‌ریزی لازم برای فعالیت‌های آنها محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های پیشنهادی کانون‌ها با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در مناطق و روستاها اجرا می‌شود.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی گفت: لازم است روحانیون با همکاری بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را بیش از گذشته فعال کنند.

وی عنوان داشت: تقاضای فراوانی برای تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران وجود دارد و از ابتدای سال 92 این کانون‌ها را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول