اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور خبر داد

اجرای سیاست‌های شورای پدافند غیرعامل توسط 11 کارگروه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور گفت: 11 کارگروه، سیاست‌های مدون شورای پدافند غیرعامل را در شهرستان کنگاور اجرا خواهند کرد.

اجرای سیاست‌های شورای پدافند غیرعامل توسط 11 کارگروه

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار کرد: یازده کارگروه با عناوین شرح وظایف و اهداف مشخص، سیاست‌های مدون شورای پدافند غیرعامل را در شهرستان کنگاور اجرا خواهند کرد.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور ادامه داد: شورای پدافند غیرعامل در شهرستان کنگاور با پانزده نفر عضو اصلی، دارای یازده کارگروه است که هر کارگروه دارای یک مسئول و چندین عضو مرتبط است.

عزیزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث پدافند غیرعامل، تاکید کرد: جلسات هماهنگی این شورا در کنگاور به‌صورت مرتب برگزار شده و همه اعضا ضمن اشراف کامل به شرح وظایف خود، برای انجام کارهای محوله در آمادگی صددرصد هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های امنیتی، انتظامی، امداد و نجات و بهداشت و سلامت بیولوژیک، از مهم‌ترین کارگروه‌های شورای پدافند غیرعامل به‌شمار می‌ر‌وند،‌ تصریح کرد: ایمن‌سازی مراکز حیاتی، حساس و مهم، توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی متخصص، افزایش آستانه مقاومت ملی و تقویت مولفه‌های مقاومت در مقابل تهدیدات از مهم‌ترین اهداف شورای پدافند غیرعامل به‌شمار می‌رود.

کسب امنیت پایدار در توسعه و پایدارسازی زیرساخت‌های حیاتی، به حداقل رساندن تاثیر بحران‌ها و تهدیدات دشمن بر زیرساخت‌های حیاتی و کاهش آسیب‌پذیری و نمایان کردن اقتدار ملی ناشی از آن، از دیگر اهداف مهم شورای پدافند غیرعامل است که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول