اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اتصال 700 مدرسه اردبیل به اینترانت ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اتصال 701 مدرسه استان به اینترانت ملی خبر داد.

اتصال 700 مدرسه اردبیل به اینترانت ملی

احمد محمودزاده در حاشیه پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون در فاز اول 300 مدرسه به صورت دو کلاس از هر مدرسه هوشمند سازی شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز هوشمند سازی 300 مدرسه دیگر از مهر ماه امسال در فاز دوم، ابراز داشت: 600 کلاس درس توسط اداره کل آموزش و پرورش و 600 کلاس نیز توسط انجمن اولیا و مربیان هوشمند سازی می‌شود.

محمودزاده با بیان اینکه هوشمند سازی مدارس با کمک و همکاری انجمن اولیا و مربیان انجام می‌شود، خواستار همکاری و کمک سایر دستگاه‌ها در تامین سیستم‌های رایانه‌ای مدارس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل یادآور شد: تاکنون 986 مدرسه در استان نیمه هوشمند و نیمه الکترونیک شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نگاه کاملی به هوشمند سازی مدارس شهری و روستایی داریم، ابراز داشت: مدارس شهرستان‌هایی چون نمین، عنبران، کوثر و پارس‌آباد نیز هوشمند سازی شده است.

وی تعداد مدارس استان را یک هزار و 250 مدرسه با 2 هزار و 500 واحد آموزشی و بیش از 10 هزار کلاس برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد تاکنون یک هزار و 424 کلاس درس هوشمند سازی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل متذکر شد: هوشمند سازی نزدیک به 10 هزار کلاس درس باقی مانده است.

محمودزاده با بیان اینکه مدارس استان اردبیل دارای 300 معلم تولید محتوای الکترونیکی است، اذعان داشت: فراهم بودن سیستم‌های رایانه‌ای به تعداد کلاس‌ها به ویژه در کلاس فن‌آوری بسیار ضروری است.

محمودزاده در پایان سخنان خود از کاهش ترک تحصیل در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون 19 منطقه آموزشی استان‌ اردبیل صاحب هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

انتهای پیام/62002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول