اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

بسیج نشأت گرفته از فرهنگ عمیق اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: بسیج بر اساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون‌ها انسان برخاسته است.

بسیج نشأت گرفته از فرهنگ عمیق اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، محمد امامی معاون برنامه‌ریزی فرماندار، اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت و روسای ادارات در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مقبلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت (ع) و تقارن آن با هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در امتداد نهضت عاشورا است و بسیجی این افتخار را دارد که پیرو مکتب عاشورا باشد و بصیرت بسیج هم به‌ خاطر این تفکرش است که از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین (ع) نشأت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هفته بسیج از جمله روزهایی است که ریشه در باور و اعتقاد قلبی ما دارد که در تمام لحظات و روزهای زندگی در ذهن و یاد ما است.

وی در ادامه با بیان ویژگی‌های بارز بسیجیان و نقش مؤثر آنها در پیشرفت نظام افزود: بسیج مظهر عشق و ایمان است و با آگاهی و آمادگی کامل در همه زمینه‌ها برای سربلندی کشور و نظام جانفشانی خواهد کرد.

مقبلی با اشاره به کارآمدی بسیج در مقابل سلطه‌طلبی دنیای غرب و ظلم استکبار جهانی بیان کرد: بسیج تشکیلات صرف سازمانی نیست و مجموعه‌ای از پاک‌ترین جوانان وطن است که بدون چشم‌داشت خدمات‌رسانی عمومی را در پیش گرفته و نهاد گسترده‌ای است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و کشور است و امروز بسیج در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی نقش پیشرو و اساسی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت شعار محوری این هفته را «بسیج امتداد عاشورا» عنوان کرد و گفت: مقارن شدن هفته بسیج و محرم فرصتی است برای بیان اینکه ما هر چه داریم از امام حسین (ع) و عاشورا است.

اصغری در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و اضافه کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی و هنری، یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، غبارروبی قبور مطهره شهدا، صبحگاه مشترک و گردهمایی مشترک فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعات و ... از اهم برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان پاکدشت است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول