اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 725 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری طی هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای 725 عنوان ویژه‌برنامه طی هفته بسیج در این استان خبر داد.

اجرای 725 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری طی هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی عصر امروز در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با ماه محرم این نکته را به ما یادآور می‎شود که انقلاب اسلامی ما به برکت عاشورا و ارزش‌های والای آن شکل گرفته است.

وی با اشاره به نقش فعال بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: بسیج همواره در مقاطع حساس و عرصه‌های مهم کشور نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راستای اقتدار و عزت ایران اسلامی عمل کرده است.

محمدسلیمانی تصریح کرد: بسیج امروز به شجره طیبه استوار و قابل اطمینان برای انقلاب اسلامی تبدیل شده و این جایگاه والای خود را مرهون حضور هوشمندانه، مقتدرانه و همیشه در صحنه خود است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، بسیج را بهترین مدافع نظام اسلامی دانست و افزود: حضور گسترده بسیج در عرصه‌های مختلف آن را به یک عامل بازدارنده در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای کشور تبدیل کرده است.

محمدسلیمانی بیان داشت: بسیج در هر دهه از انقلاب اسلامی متناسب با مقتضیات زمان و مکان نقش سازنده‌ای ایفا کرده است.

وی، دشمن‌شناسی را مهم‌ترین ویژگی بسیجیان برشمرد و گفت: حراست از اسلام و نظام، حضور اثربخش در عرصه‌های سازندگی، بصیرت و بینش بالا و آگاه بودن به مقتضیات زمان و مکان از دیگر این ویژگی‌هاست.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه از اجرای 725 عنوان ویژه‌برنامه طی هفته بسیج در این استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 120 برنامه برون‌سازمانی و مابقی درون‌سازمانی است.

محمدسلیمانی افزود: ترویج معروفات، رصد آسیب‌های اجتماعی، توانمندی‌ و فرصت‌ها، عملکرد بسیج و خدمات‌رسانی از محورهای مهم برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج این استان، بیان داشت: برگزاری نهضت روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری آئین سوگواری، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، برپایی محفل انس و خاطره بسیج از مهمترین این برنامه‌هاست.

محمدسلیمانی افزود: اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نوجوانان عاشورایی، همایش 13 ساله، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، همایش معتمدان و سران ایلات عشایری، همایش منتظران موعود، یادواره دانشجوی شهید ناهید فاتحی و برگزاری همایش زینبیون از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول