اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خواستار شد

راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل خواستار راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در این شهرستان شد.

راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی بانوان فعال زابل در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: زن بعنوان یک ستون اصلی که دارای ارزش‌های معنوی است جایگاه ویژه‌ای در نزد خانواده‌ها و حکومت اسلامی داشته و قابل احترام است.

وی افزود: زنان نقش بسزایی در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره جامعه امروز ما دارند و باید با آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف اشتغالزایی و مشاوره‌ای خانوادگی، در تحکیم پیوندهای بین اعضای خانواده تلاش کنند.

فرماندار زابل ادامه داد: طرح اشتغال در خانواده برای زنان به ویژه زنان روستایی یکی از مباحث مهمی است که می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، مانع از انحراف افراد جامعه به مسیرهای نادرست شود.

ناظری بیان کرد: کمبود و بعضا نبود درآمد مشکل اصلی مردم ما است که دشمن نیز با فشارهای اقتصادی درصدد ضربه‌زدن به مسائل فرهنگی و مذهبی خانوادهاست که خوشبختانه تاکنون مردم ما با بصیرت و هوشمندی، تسلیم دشمنان نشده‌اند.

فرماندار زابل در ادامه خواستار راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان زابل شد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و فعالیت دشمنان نظام در راستای گسستگی پایگاه‌های خانوادگی مردم، باید در راه‌اندازی این پایگاه تسریع صورت گیرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری زابل در ادامه این جلسه اظهار داشت: کمیسیون امور بانوان شهرستان زابل از سال هزار و 373 فعالیت خود را آغاز کرده است.

احداث سوله ورزشی بانوان زابل نیازمند اعتبار است

سکینه قورزهی افزود: با وجود 2 هزار مربع زمین متعلق به کمیسیون امور بانوان، اما تاکنون سوله ورزشی تکمیل نشده و نیازمند اختصاص اعتبارات لازم است.

وی گفت: طرح توانمندسازی بانوان یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی ماست که در دو بخش آموزشی و مهارت‌آموزی در حال انجام است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری زابل با بیان اینکه مردم متاسفانه به مرکز مشاوره اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه نمی‌کنند، گفت: نبود مرکز مشاوره اجتماعی و خانوادگی خصوصی در شهرستان باعث بروز مشکلات متعددی شده است.

قورزهی افزود: منطقه زابل نیازمند احداث مرکز علمی تخصصی حوزه علمیه خواهران است که امیدواریم هر چه سریع‌تر در این خصوص اقدام شود.

وی بیان کرد: بیکاری و نبود اشتغال مناسب از عوامل مهم آسیب‌پذیری خانواده و ازدحام در زندان‌ها است که باعث بروز معضلات اجتماعی فراوانی هم در جامعه شده است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری زابل با اشاره به آموزش‌های مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای بانوان در شهرستان زابل اضافه کرد: فراهم‌کردن شرایط و زمینه حضور بانوان در مراکز بخش‌ها برای خواهران یک امر ضروری است.

انتهای پیام/75004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول