اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی:‌

امکانات اندکی در اختیار بانوان ورزشکار قرار دارد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: باید از ورزش بانوان بیشتر حمایت شود تا استعدادهای نهفته در این قشر شکوفا شود ولی هم‌اکنون امکانات اندکی در اختیار آنها قرار دارد.

امکانات اندکی در اختیار بانوان ورزشکار قرار دارد

نرگس موذنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بین بانوان افراد مستعد زیادی وجود دارد که برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند از‌ این‌رو می‌طلبد برای بالفعل کردن این استعدادها، امکانات بیشتری برای آنها فراهم شود.

وی تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌سواری به ویژه در بخش بانوان امکانات بسیار ناچیزی در اختیار دارد به طوری که فقط چهار دستگاه دوچرخه وجود دارد تا برای تمرین کردن در اختیار علاقه‌مندان گذاشته شود بنابراین از خانواده‌ها می‌خواهیم برای تهیه لوازم موردنیاز به ویژه دوچرخه با اعضای هیئت به شکل مطلوب همکاری کنند.

موذنی دوچرخه‌سواری را ورزشی مفرح و در عین حال پرهزینه قلمداد کرد و افزود: چنانچه بهای دوچرخه‌های استاندارد را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم قیمت ارزان‌ترین دوچرخه 6 تا 7 میلیون ریال است بنابراین لازم است والدین ورزشکاران برای تامین دوچرخه و سایر لوازم موردنیاز با هیئت همکاری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که برای محل تمرین با مسئله روبه‌رو هستند یا نه با اظهار به اینکه خوشبختانه در این ارتباط هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: طبق زمان‌بندی که صورت گرفته است، ورزشکاران هر هفته سه روز در ورزشگاه تختی حاضر شده و در پیست دو و میدانی به تمرین می‌پردازند.

نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه ورزشکاران به دو رده سنی نوجوانان و جوانان تفکیک شده‌اند اظهار داشت: با احتساب مربیان و کادر فنی 20 نفر در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کنند که از این تعداد هشت نفر در رده سنی نوجوانان و هشت نفر نیز در رده سنی جوانان در حال تمرین‌کردن هستند و بقیه افراد نیز به عنوان مربی و سایر اعضای کادر فنی به علاقه‌مندان خدمت می‌کنند.

مؤذنی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در آذربایجان‌غربی فقط در شهرستان ارومیه هیئت فعال است و در سایر شهرستان‌ها فعالیتی ندارد که امیدوار هستیم برای توسعه دامنه برنامه‌های ورزشی در شهرستان‌های مختلف مقدمات لازم فراهم شود.

انتهای  پیام/61002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول