اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در بوستان غدیر قم

برترین‌ بانوان گلف‌باز قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان قم از معرفی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی گلف بانوان قم خبر داد.

برترین‌ بانوان گلف‌باز قم معرفی شدند

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای گلف قهرمانی استان قم با حضور قابل توجه بانوان علاقمند و فعال در گلف قم در مجموعه زمین‌های گلف بوستان غدیر قم به انجام رسید و در پایان از افراد برتر با هدایایی قدردانی شد.

رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها اضافه کرد: در پایان این دوره از پیکارها نسرین دانشورراد توانست بالاتر از سایر شرکت‌‌کنندگان در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی مسابقات گلف بانوان قهرمانی استان قم را به خود اختصاص دهد.

علویون خاطر نشان کرد: بعد از نسرین دانشورراد، نفر دوم این مسابقات زهرا حاج حسینی بود تا این گلف‌باز عنوان نایب ‌قهرمانی پیکارهای این دوره را به دست بیاورد و بدین ترتیب پرونده مسابقه بسته شود.

وی با تمجید از ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات استانی عنوان داشت: برگزاری این مسابقات منجر به توسعه روزافزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته گلف را فراهم می‌کند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: رشته ورزشی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و به زودی این رشته را به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین و موفق در ورزش استان قم معرفی خواهیم کرد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم وجود دارد.

وی بیان داشت: برگزاری رقابت‌های گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف‌بازان با تجربه و شناخته شده با گلف‌بازان جوان کیفیت مسابقات و تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

علویون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهاد‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: بعد از حضور موفقیت‌آمیز تیم گلف مردان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال با تیمی قوی‌تر به دنبال صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مسابقات گلف قهرمانی قم در این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال گلف‌بازان شرکت‌کننده موجب کیفیت بالای رقابت‌های این دوره از مسابقات شده بود و اگر با دوره‌های قبلی مقایسه‌ای داشته باشیم نفراتی که به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند برای نخستین بار این عنوان نصیبشان شد.

انتهای پیام/78002/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول