اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه عنوان کرد

جام وحدت و دوستی گامی دیگر برای ارتباط با عراق

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری جام وحدت و دوستی چهارمین قدم دانشگاه‌ها و موسسات عالی استان کرمانشاه در راستای ارتباط با کشور عراق است.

جام وحدت و دوستی گامی دیگر برای ارتباط با عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌مهدی خدایی در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه و دانشگاه‌های عراق که در سالن دکتر شهید شهریاری دانشکده علوم برگزار شد، اظهار کرد: بازدید رؤسای دانشگاه‌های دو کشور عراق و جمهوری اسلامی از دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی دو کشور نخستین گام برای برقرای ارتباط و تعامل فی‌مابین دو کشور بود.

خدایی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های بین‌المللی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق نیز دومین گام این ارتباطات بود.

وی با اشاره به سومین تعامل بین دو کشور ایران و عراق، افزود: تبادل استاد دانشگاه‌های عراق با کشور ایران که هم‌اکنون مرحله اول آن انجام شده،‌ سومین تعامل بین دو کشور ایران و عراق است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری جام وحدت و دوستی چهارمین قدم دانشگاه‌ها و موسسات عالی استان کرمانشاه در راستای ارتباط با کشور عراق است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات محبت و دوستی که بین دو کشور جام وحدت و دوستی نام گرفت در راستای تبادل دانشجو است، لذا در تلاشیم که دانشجوی ارشد و دکتری در این مرحله جذب کنیم.

خدایی با اظهار امیدواری گفت: امید است که این برنامه ادامه پیدا کند و در آینده بتوانیم در تمام زمینه‌ها با کشور دوست و همسایه تعامل داشته باشیم.

معاونت دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز گفت: امید است برگزاری جام وحدت و دوستی مقدمه برای ارتباط هر چه بیشتر ملت مسلمان ایران و عراق شود.

عبدالعلی چاله‌چاله با اشاره به گزارشی از برگزاری مسابقات تصریح کرد: مسابقات به شکل 6 جانبه بین سه تیم از دانشگاه‌های استان کرمانشاه شامل رازی، علوم‌پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و 3 تیم از دانشگاه‌های کشور عراق شامل بابل، القادسیه و واسط برگزار شد.

وی فوتسال، والیبال‌، بدمینتون و تنیس را از رشته‌هایی خواند که مسابقات آنها برگزار شد.

چاله‌چاله کیفیت برگزاری مسابقات را بر‌اساس نظرسنجی بین شرکت‌کنندگان خوب عنوان کرد و با اظهار امیدواری گفت: امید است مسابقات برگشت در کشور عراق نیز برگزار شود.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول