اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ولایت فقیه حیات‌بخش جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رهبر حیات‌بخش جامعه است و باید همه قدردان ولایت باشند و آنچه که تاکنون کسب کرده‌ایم حاصل ولایت فقیه است.

ولایت فقیه حیات‌بخش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی صبح امروز در همایش منطقه‌ای کاربردهای انرژی هسته‌ای در دانشگاه ایلام، اظهار داشت: علامه محمدتقی جعفری (ره) جمله معروفی داشت که می‌گفت آنقدر که بشر مدیون رهبران خوب است مدیون قانون خوب نیست.

وی ادامه داد: رهبر حیات‌بخش جامعه است و باید همه قدردان ولایت باشند و آنچه که تاکنون کسب کرده‌ایم حاصل ولایت فقیه است.

این روحانی اضافه کرد: مارکس و اومانیزم هر دو اعلام کردند که دین افیون ملت‌هاست، اما امام آمد اثبات کرد که دین نه تنها افیون ملت‌ها نیست بلکه منشا‌ مهم‌ترین تمدن‌ها می‌تواند باشد.

سعیدی تصریح کرد: دین می‌تواند ملتی را به یک ملت انقلابی تبدیل کند که پرچمدار بیداری در دنیای اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ابطال نظریه پایان تاریخ فوکویاما نیز از دستاوردهای ولایت فقیه و رهبری ولایت فقیه است، به طوری که فوکویاما در نامه‌ای که به بوش رئیس جمهور سابق آمریکا نوشته بود و پایان تاریخ فکر خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این نامه فوکویاما قید کرده بود که لیبرال دموکراسی کامل‌ترین مدل اداره بشر نیست و کاملا نقص دارد.

این روحانی برجسته اضافه کرد: تحرک در جغرافیای 5/1 میلیارد مسلمان جهان توسط نفس مسیحایی امام راحل ایجاد شده است.

سعیدی تصریح کرد: امروز تمام توان اروپا و آمریکا متمرکز بر روی خاورمیانه است، انرژی مهم‌ترین دلیل تمرکز توجه دشمنان به قلب خاورمیانه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ذخیره 540 میلیارد بشکه نفت در خاورمیانه در برابر 30 میلیارد بشکه نفت در آمریکا دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد:  افزون بر این موضوع اسلام نیز از دلایل تمرکز دشمنان به خاور میانه است که بیشترین ذخایر گاز و نفت نیر در اختیار کشور ایران اسلامی است.

× ذخایر نفت و گاز در اختیار رهبر اقتدارآور ارزش دارد

این روحانی برجسته اضافه کرد: نفت و گاز اگر در خدمت رهبری اقتدارآور باشد ارزش دارد و لذا اگر نفت و گاز در خدمت شاه قرار داشت با بنزین ایران بیت‌المقدس را آتش می‌زدند.

سعیدی تصریح کرد: ارائه الگوی مقاومت به مردم فلسطین، لبنان و ... از مهم‌ترین دلایل دشمنی دشمنان با ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: چیزی که دشمنان را به ویژه آمریکای جنایتکار را به زانو درآورده روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر معادلات قدرت در خاورمیانه تغییر یافته و رئیس جمهور آمریکا با یک حرکت رژیمی را تغییر می‌داد اما اکنون دیگر اینگونه نیست.

انتهای پیام/2246/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول