اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

روحانیت مرزبانان بیدار حصار دین هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: علما و روحانیت مرزبانان بیدار حصار دین هستند و در این حیطه وظیفه خطیری را عهده‌دار هستند.

روحانیت مرزبانان بیدار حصار دین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام حسین (ع) بافت با اشاره به نقش بارز روحانیت در نگهداری و حفظ دین اظهار داشت: علما و روحانیت مرزبانان بیدار حصار دین هستند و در این حیطه وظیفه خطیری را عهده‌دار هستند.

وی نقش روحانیت را در پیشبرد هر یک از ابعاد جامعه مؤثر دانست و افزود: در حال حاضر در شهرستان بافت استعداد بسیار خوبی در زمینه تربیت روحانیان و علما در حوزه علمیه وجود دارد و تاکنون این حوزه با تربیت 2 هزار طلبه توانسته بسیاری از مساجد را از حضور این علما پوشش دهد.

ابراهیمی با اشاره به کمبود فضای آموزشی فعلی و شرایط ناکافی برای تحصیل طلاب و مدرسان این حوزه در شهرستان تسریع در روند ساخت و اجرای مکان جدید را خواستار شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام مصطفی عباسی مدیر سابق برای حجت‌الاسلام سید حسن موسوی مدیر جدید حوزه علمیه بافت آرزوی توفیق کرد.

محمدعلی بهروز فرماندار بافت نیز تربیت نیروی انسانی متعهد، مخلص و عالم برای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی جامعه را کاری ارزشمند خواند و اظهار داشت: با اختصاص زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع برای ساخت مجموعه حوزه علمیه در مکان جدید سعی و تلاش و پیگیری بیشتری برای تکمیل این پروژه می‌شود.

وی تامین اعتبار مراحل اجرایی این مجموعه را نیز از اولویت طرح‌های عمرانی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/80020/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول