اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار احمدی‌مقدم

نشست بررسی راهکارهای حفظ ثبات و امنیت کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه از برگزاری نشست بررسی راهکارهای حفظ ثبات و امنیت کشور با حضور فرمانده نیروی انتظامی در این مدرسه خبر داد.

نشست بررسی راهکارهای حفظ ثبات و امنیت کشور برگزار می‌شود

امیر امیرگان‌نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های معاونت سیاسی بسیج مدرسه علمیه معصومیه اظهار کرد: به منظور بصیرت‌افزایی در طلاب این مدرسه سلسله نشست‌های سیاسی مدرسه معصومیه از مهر ماه امسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: این نشست‌ها با موضوع مقاومت در عرصه داخلی و بین‌المللی در مدرسه معصومیه و با حضور کارشناسان تراز اول سیاسی کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه خاطر نشان کرد: محور این نشست‌ها از کلام مقام معظم رهبری در ماه‌های گذشته که به موضوع مقاومت تاکید داشته‌اند، استخراج شده است.

وی ابراز داشت: این نشست‌ها با پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های علمیه و با عنوان روند تحول در حوزه آغاز و مباحث خوبی در این زمینه با حضور کارشناسان مطرح شد.

امیرگان با اشاره به پرداختن طلاب بسیجی مدرسه معصومیه به مسائل بین‌المللی بیان کرد: در قالب نشست‌هایی در مدرسه معصومیه مسئله مقاومت در آمریکای لاتین با حضور میهمانان خارجی بررسی شد.

وی گفت: قانون انتخابات از دیگر مسائلی بود که در نشست‌های تخصصی مدرسه معصومیه به آن پرداخته شده و پیشنهاداتی از سوی طلاب و فضلای مدرسه معصومیه در این زمینه به مسئولان این عرصه داده شد.

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه خاطر نشان کرد: نشست‌های تحلیلی سیاسی با حضور تأثیرگذاران عرصه سیاسی کشور از دیگر نشست‌هایی است که در این مدرسه برگزار شده و در قالب آن طلاب با تحولات سیاسی روز آشنا شده و رجال سیاسی نیز از نظرات طلاب این مدرسه استفاده کردند.

وی با اشاره به برگزاری نشست بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ثبات و امنیت کشور ادامه داد: در این نشست که ظهر روز یکشنبه 21 آبان ‌ماه برگزار می‌شود سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی شرکت خواهد داشت.

امیرگان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حضور یافتن مسئولان در جمع طلاب و دانشجویان افزود: در این نشست علاوه بر ارائه نظرات فرمانده نیروی انتظامی، فرصتی فراهم می‌شود تا طلاب نخبه این مدرسه پیشنهادات و انتقادات خود را با فرمانده نیروی انتظامی در میان بگذارند.

وی اظهار کرد: شرایط این جلسه حالت پرسش و پاسخ خواهد داشت و محور کلی بحث در ارتباط با حفظ و افزایش ثبات و امنیت کشور است.

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در زمینه ضرورت حفظ ثبات کشور ادامه داد: موقعیت کشور با توجه به پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، موقعیت حساسی است و در زمینه این حفظ ثبات، تمام مردم و مسئولان وظیفه دارند.

وی با اشاره به موضوعات دیگری که برای طرح در این جلسه پیش‌بینی شده است بیان داشت: امنیت کشور در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تأثیر سبک زندگی اسلامی بر افزایش ثبات و امنیت کشور و مسائل اقتصادی از دیگر محورهایی هستند که در جلسه فردا قرار است به آنها پرداخته شود.

امیرگان عنوان داشت: مسئله اقتصادی یکی از مهم‌ترین مسائل کنونی کشور است که بخشی از آن به نیروی انتظامی در برخورد با عواملی که در روند اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کنند، ارتباط دارد.

وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در تأمین امنیت بازار و مقابله با سودجویی‌ها خاطر نشان کرد: در این حوزه طلاب پرسش‌های خود را با فرمانده نیروی انتظامی مطرح خواهند کرد.

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با اشاره به برنامه‌های آینده بسیج این مدرسه ابراز داشت: در آینده نیز مسائل مختلف در ارتباط با موضوعات روز داخل و خارج کشور و با رویکرد مقاومت در عرصه‌های مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اعزام طلاب مدرسه معصومیه به عنوان مبلغ به سراسر کشور ادامه داد: این طلاب از نخبگان حوزه‌های علمیه هستند و در عرصه‌ تبلیغ نیز مانند دیگر عرصه‌ها می‌توانند تأثیرگذار باشند.

لازم به ذکر است فرمانده نیروی انتظامی فردا در سفر خود به قم با برخی از علما و مراجع دیدار کرده و از پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی نیز بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول