اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

رضایت شهروندان استان مرکزی از اجرای طرح نظم و امنیت مدارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: 62 درصد از شهروندان استان اجرای طرح نظم و امنیت مدارس را موجب ارتقای‌ امنیت اجتماعی دانسته و از اجرای آن اعلام رضایت کردند.

رضایت شهروندان استان مرکزی از اجرای طرح نظم و امنیت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی به ویژه در مقابل مدارس، ایجاد امنیتی پایدار و مطلوب برای تردد دانش آموزان و آرامش خاطر خانواده‌ها به اجرا در می‌آورد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بخش اعظمی از شهروندان از اجرای این طرح رضایت داشتند.

وی با اشاره به نتایج حاصل از نظرسنجی گفت: بر اساس یافته‌های این نظرسنجی 65 درصد از مزاحمان مقابل درب مدارس در گروه سنی 15 تا 29 سال قرار دارند و بیشترین شکل مزاحمت‌ها توسط موتورسواران است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه حدود 84 درصد از جامعه آماری استقرار ماموران انتظامی در زمان اجرای طرح را مشاهده کرده‌اند ادامه داد: 62 درصد شهروندان از نحوه رفتار و برخورد کارکنان در زمان اجرای طرح، 62 درصد از پاسخگویان از اثرگذاری طرح نظم و امنیت مدارس در ارتقای‌ امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان خیابانی ابراز رضایت داشتند.

ملکی با بیان اینکه 88 درصد از پاسخگویان اجرای این طرح را ضروری و موفق دانستند بیان داشت: 62 درصد از پاسخگویان میزان موفقیت ناجا در اجرای طرح نظم و امنیت مدارس را در حد متوسط اعلام کردند.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول