اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرکز مازندران:

تمام دستگاه‌‌ها برای تدوین سند ارتقای امنیت اجتماعی اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط باید نسبت به تدوین سند ارتقای امنیت اجتماعی در مرکز مازندران اهتمام کنند.

تمام دستگاه‌‌ها برای تدوین سند ارتقای امنیت اجتماعی اهتمام کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی‌ن‍ژاد شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی که در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد به تنظیم سند ارتقای امنیت اجتماعی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط باید نسبت به تهیه تدوین سند ارتقای امنیت اجتماعی اهتمام کنند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی براساس موازین و برنامه‌های انجام شده باید عمل کنند.

فرماندار ساری با اشاره به شکل‌گیری اتاق فکر و تدوین برنامه‌ای که دارای استراتژی مشخص باشد، اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول می‌توانند با یک مدیریت واحد و جامع نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله برای نیل به اهداف امنیت اجتماعی تلاش کنند.

حسینی‌ن‍ژاد گفت: کسب امنیت اجتماعی، همکاری دلسوزانه مسئولان و متخصصان امور اجتماعی در مرکز استان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مسئله اجتماعی یک مسئله همگانی است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی در بحث امنیت اجتماعی سهیم هستند.

مقام عالی دولت در مرکز استان گفت: گسست فرهنگ بین نسل‌ها را باید جدی گرفت و رویکرد به آن یک رویکرد علمی و تحقیقاتی برای پدیده امنیت اجتماعی بکار برد.

حسینی‌نژاد افزود: فرهنگ غرب را نباید جایگزین فرهنگ اسلامی کنیم و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان انتقال و به آنان آموزش داد و این آموزش باید از نهاد آموزش و پرورش و نقطه آغازش از مقطع ابتدایی باشد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول