اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر:

توقع مردم تأمین حداقل امنیت است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: ایجاد امنیت در جامعه شهری را تنها مردم طلب می‌کنند.

توقع مردم تأمین حداقل امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مجید کاویانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مردم توقع زیادی ندارند و تنها توقع به‌حق آنها برخورد با مظاهر ناامنی در جامعه است زیرا در برخی از مناطق شهری بزه زبانزد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید امنیت در سطح شهرستان شوشتر پایدار باشد، تأکید کرد: باید به نحوی عمل کرد که مردم احساس امنیت کنند و در این راستا نیازمند تلاش همه دستگاه‌های مرتبط و فعال در عرصه شهری هستیم.

کاویانی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل در سایه امنیت عملی می‌شوند، گفت: عمران و آبادانی در شهر تنها زیر سایه امنیت اتفاق می‌افتد و باید کوشید تا امنیت در شهر بیش از پیش پایدار و ماندگار باشد و این مهم تنها با برخورد قاطع با مظاهر ناامنی اتفاق می‌افتد.

*برخود با قمه به دستان در سطح شهر

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر با اشاره به اینکه برخی از رفتارها در شهر باعث رعب و وحشت است، افزود: مشاهده می‌شود که در سطح شهر شوشتر برخی موتور سواران با صورت‌های مخفی شده به حمل شمشیر و قمه می‌پردازند که در صورت مشاهده به شدت با این امر برخورد خواهد شد.

کاویانی تاکید کرد: در صورت مشاهده چنین افرادی نیروی انتظامی موظف است در اسرع وقت افراد را دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دهد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد در دستگاه قضایی با متخلفان بسیار صریح و قاطع خواهد بود و در این باره هیچ مسامحه‌ای با متخلفان نخواهیم کرد.

*اختلافات بین ادارات را برطرف کنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر گفت:  طبق بخشنامه دولت رسیدگی به اختلافات بین دستگاه‌های دولتی برعهده فرمانداری است و در صورتی که دستگاهی به دادگستری شکایت کند موظفیم در این باره رسیدگی کنیم و دستگاه‌های اجرایی از برخورد قاطع در این زمینه ناراحت نشوند.

وی تاکید کرد: دستگاه اجرایی نگذارند تا مشکلات به دادگستری کشیده شود و خود مشکلات را حل  و در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

کاویانی خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شوشتر در راستای رفع مشکلات در سطح شهر و مظاهر فعالیت‌های غیر بهداشتی و برهم زننده سلامت جامعه بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول