اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

برپایی بنیاد بین‌الملل مد و لباس در سطح استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: به منظور ترویج پوشش اسلامی و رعایت موازین شرعی به‌زودی بنیاد بین‌الملل مد و لباس در سطح استان برپا می‌شود.

برپایی بنیاد بین‌الملل مد و لباس در سطح استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی صبح امروز در جلسه کمیته عفاف و حجاب که در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آموزه‌های اسلامی غنی‌ترین منبع برای بسط و گسترش حجاب اسلامی محسوب می‌شود.

منکرسی ادامه داد: رجوع به احادیث ائمه معصوم(ع) و آموزه‌های اسلامی شناخت و آگاهی‌های لازم و آموزش‌های اصولی را برای مراجعه‌کنندگان در زمینه عفاف و حجاب اسلامی افزایش و ارتقا می‌دهد.

وی همچنین استحکام خانواده‌ها را منوط به رعایت و حفظ عفاف و حجاب اسلامی عنوان کرد و گفت: از پرتو امر به معروف و نهی از منکر استحکام خانواده‌ها بیش از پیش مستحکم‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشد جسمی، فکری و عاطفی افراد در بستر خانواده‌ها صورت می‌گیرد گفت: بحث حجاب و عفاف تنها خاص کشورهای اسلامی نیست و باید راهکارهای گسترش حجاب و عفاف در تمامی ابعاد فراگیر شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: مسئولان مربوطه به منظور ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی در راستای تعمیم و بسط مفاهیم عفاف و حجاب در جامعه تلاش‌های بیشتری داشته باشند تا آگاهی‌های کافی در این زمینه در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار گیرد.

منکرسی در پایان گفت: به منظور ترویج پوشش اسلامی و رعایت موازین شرعی به‌زودی بنیاد بین‌الملل مد و لباس در سطح استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول