اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام می‎شود

طراحی و دوخت رایگان چادر در جشنواره مد و لباس گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از طراحی و دوخت رایگان چادر در جشنواره مد و لباس گلستان به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

طراحی و دوخت رایگان چادر در جشنواره مد و لباس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: نخستین تجربه جشنواره استانی مد و لباس در سطح کشور به میزبانی گلستان در دی ماه سال جاری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش اصلی نمایشگاه و فروشگاه برنامه‎ریزی شده است خاطر نشان کرد: در بخش نمایشگاه تولیدات تولیدکنندگان بومی استان در دو بخش مانتوی مجلسی و اداری، چادر و مقنعه خواهیم داشت و در بخش دیگر لباس‎های بومی، محلی و سنتی گلستان برای نمایش و فروش عرضه می‎شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار تولیدی و برگزیده کشور در کنار تولیدات بومی استان قرار خواهد گرفت تا مردم حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

منتظری بیان داشت: عرضه مستقیم پارچه چادری با کیفیت عالی و قیمت پایین از دیگر جاذبه‎هایی است که در این نمایشگاه پیش‎بینی شده است به طوری که در غرفه‎ای، طراح چادر با توجه به نوع انتخاب مشتری طی یک الی دو ساعت نسبت به صورت طراحی و دوخت رایگان اقدام می‎کند.

وی از پیش‎بینی کرسی‎های آزاداندیشی در بخش علمی نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: با حضور اساتید صاحب نام کشوری نسبت به روان‎شناسی رنگ‎ها، مد، باید و نبایدها، ارائه مقاله و مشاوره، بحث و تبادل‎نظر خواهد شد.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، دومین نمایشگاه مد و لباس از 9 الی 20 آبان ماه امسال در تهران برگزار می‎شود.

منتظری با تاکید بر اینکه همه باید فعل خواستن را صرف کنیم متذکر شد: هر دستگاهی به تناسب ماموریت خویش در شکل‎گیری این رخداد بزرگ می‎تواند نقش شایسته‎ای را ایفا کند که مراکز دانشگاهی، حوزه‎های علمیه، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شورای‎ اسلامی شهر و شهرداری نقش تاثیرگذاری در این راستا دارند.

وی از استاندار گلستان خواست تا کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان از نمایشگاه تهران بازدید داشته باشند تا تجربه عملی آنها در شناسایی نقاط قوت و ضعف نمایشگاه مد و لباسی که قرار است در گلستان صورت بگیرد لحاظ شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول