اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد

عرضه تولید بومی با قیمت مناسب در نمایشگاه مد و لباس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: بنا داریم تا در نمایشگاه مد و لباس که در آینده‎ای نزدیک در گرگان افتتاح می‌شود به عرضه تولید بومی با قیمت مناسب اقدام کنیم.

عرضه تولید بومی با قیمت مناسب در نمایشگاه مد و لباس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوالحسن امامی بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع صاحب‌نظران، تولیدکنندگان و متولیان فرهنگی استان اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده تا همه افراد با تمام سلیقه‎ها در نظر گرفته شوند لذا با تولیدکنندگانی که در استان فعالیت تولیدی دارند نشست‎هایی برگزار کردیم تا نگاه اقشار مختلف از جمله کودکان، بزرگسالان و خانواده‎ها به این نمایشگاه معطوف شود.

وی به ارائه طرح‎هایی با پوشش مناسب در نمایشگاه مد و لباس تاکید کرد و افزود: در این نمایشگاه مسابقاتی در سه بخش پیش‎بینی کردیم و مسابقه‎ای در 15 محور فراخوان شد همچنین در بخش طراحان، پوشش سر و پوشش مجالس ترتیب داده‎ایم تا حس رقابت در تولیدکنندگان ایجاد شده و بتوانند افراد بیشتری را جذب تولیدات داخلی و بومی استان کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه امیدواریم چنین نمایشگاهی در استان به شکل بومی درآید متذکر شد: ضرورت دوخت بومی مناسب و ارائه پارچه ارزان قیمت از دیگر مزایایی است که در این نمایشگاه عرضه می‎شود.

امامی غرفه‎آرایی مناسب را در جذب مصرف‎کنندگان پوشاک ضرورتی مهم خواند و بیان کرد: باید از طریق غرفه‎آرایی و تبلیغات گسترده، نمایشگاهی در شأن استان برگزار کنیم.

وی همچنین به استفاده از سخنران مناسب، برگزاری کارگاه آموزشی و ارائه مقاله در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم تا با حمایت استاندار گرگان، دستگاه‎های اجرایی و به ویژه بخش خصوصی بتوانیم نسبت به برگزاری نمایشگاه مد و لباس در استان اقدام کنیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول