اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبر داد

تشکیل پرونده برای 250 بیمار دیالیزی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از تشکیل پرونده برای 250 بیمار دیالیزی در زنجان خبر داد.

تشکیل پرونده برای 250 بیمار دیالیزی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی در جلسه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی از قدیمی‌ترین انجمن‌های کشور محسوب می‌شود که از 32 سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر دارای 160 مرکز است، افزود: فعالیت‌های این انجمن از طریق مراکز فعال پیگیری می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به افزایش 15 تا 17 درصدی بیماران کلیوی در کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در استان این میزان بین سه تا پنج درصد است.

وی از تشکیل پرونده برای 250 بیمار دیالیزی در زنجان خبر داد و گفت: 270 بیمار مراقبتی نیز در استان زنجان وجود دارد.

طهماسبی با بیان اینکه 20 بیمار استان زنجان زیر 12 سال هستند، یادآور شد: این بیماران تحت مراقبت هستند.

وی از بهبود بیش از 500 بیمار در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر این افراد بهبود یافته و به زندگی خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی از انجمن‌های خیریه افزود: این انجمن همکاری مطلوبی با دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی از احداث مجتمع آموزشی و پیشگیری این انجمن در یک‌هزار و 800 مترمربع خبر داد و گفت: در حال حاضر این مجتمع از پیشرفت 40 درصدی برخوردار است.

طهماسبی با بیان اینکه این مجتمع با هدف ارائه آموزش و مشاوره‌های لازم احداث شده است، افزود: آموزش‌های عمومی با حضور اساتید برجسته به بیماران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در سال گذشته به عنوان انجمن برتر کشور معرفی شد، خاطرنشان کرد: در هفته دولت نیز این انجمن نمونه معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول