اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

چاپ ویژه‌نامه شخصیت‌های انقلاب اسلامی/ ویژه‌نامه آیت‌الله تسخیری، جنتی و قرائتی آماده شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی و رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: به زودی ویژه‌ نامه «نشان» که به بررسی افراد تاثیرگذار در طول تاریخ انقلاباسلامی می‌پردازد به چاپ خواهد رسید.

چاپ ویژه‌نامه شخصیت‌های انقلاب اسلامی/ ویژه‌نامه آیت‌الله تسخیری، جنتی و قرائتی آماده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در نهمین گردهمایی آموزشی مدیران روابطعمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

این گردهمایی در 15 و 16 آبان ماه سال جاری در انزلی با حضور عباس لهراسبی رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و مسئولان روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان‌ها به منظور ارتقای سطح دانش روابط عمومی‌ها و همچنین برگزاری دوره آموزشی آرشیو در روابط عمومی برگزار شد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط کارشناسان روابط عمومی استان‌ها اظهار داشت: در بخش خبر تولیدی، فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه دینی و قرآنی در سایت خبری ido در هر ماه حدود 12 هزار خبر از سوی استان‌ها ارسال و درج می‌شود.

عباس لهراسبی به تشکیل بانک نشریات در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به زودی ویژه‌ نامه «نشان» که به بررسی افراد تاثیرگذار در طول تاریخ انقلاباسلامی میپردازد به چاپ خواهد رسید این درحالی است که حدود 10 ویژه نامه از شخصیتهای برجسته کشوری مانند آیت‌الله تسخیری، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و آیت‌الله جنتی نیز آماده شده است.

این مسئول فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاه مجازی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پوشش فعالیتهای 10 ساله سازمان در سراسر کشور به صورت ماهانه آماده شد، افزود: مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تجمیع و حفظ میراث فرهنگی، طبقه‌بندی، ایجاد مرکزی پویا، ایجاد بانک اطلاعاتی برای استانداردسازی، راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز افزود: روابط عمومی‌ها با ایجاد رابطه حسنه دو طرفه بین مردم و مسئولان و همچنین سازمان مربوطه بیشترین و بهترین نقش را ایفا کنند.

حجت‌الاسلام جمال یاری به بیان وضعیت اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی استان پرداخت و افزود: گیلان جزو کوچک‌ترین استانهای کشور از نظر مساحت و هفتمین استان پرجمعیت کشور بوده که با تقدیم  8 هزار و 200 شهید و 8 هزار آزاده و جانبازبه نظام مقدس جزء هشتمین استان کشوراست.

به گزارش فارس، ادارات کل تبلیغات اسلامی مازندران، اردبیل، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان‌های برتر در حوزه روابط عمومی معرفی و با لوح سپاس از سوی حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل شدند.

انتهای پیام/    /گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول