اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ساری:

انقلاب اسلامی تجلی استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد ساری گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی تجلی تمام استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری است.

انقلاب اسلامی تجلی استکبارستیزی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید حسن صالحی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی بیان داشت: 13 آبان که روز مبارزه با استکبار و استعمار است توسط دانش‌آموزان صورت گرفت و این حرکت ریشه در سال 42 دارد که رهبر کبیر انقلاب از کشور تبعید شدند.

وی با بیان اینکه لانه جاسوسی به دست دانش‌آموزان منهدم شد، افزود: برای اینکه این روز نهادینه شود و موجب رشد برای حرکت علمی در کشور شود این روز را روز دانش‌آموز نام‌گذاری کردند و دانش‌آموزان باید از این حرکت استکبارستیزی درس بگیرند.

به گزارش فارس، در حاشیه مراسم 13 آبان و روز استکبارستیزی بیانیه‌ای با امضای دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور مازندران خوانده شد که خلاصه‌ای از این بیانیه به شرح زیر است: انقلاب اسلامی از رهگذر آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در طول 33 سال توانست منشا صدور انقلاب و تفکر استکبارستیزی را به همت و عزم محکم ملت انقلابی ایران به عینه به اثبات برسانند که جلوه‌های با شکوه این خیزش و رویش در مقاطع مختلف از عمر با برکت نظام پدیدار گشته است.

در این بیانیه تاکید شد: مقوله استکبارستیزی و مبارزه با مظاهر سلطه و ستم‌پیشگی که برخاسته از روح عدالت‌خواهی ملت عزیزمان است و روز به روز در دل و جان اقشار مختلف به ویژه دانشجویان انقلابی و بصیر، توانمندتر و نیرومندتر می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که انقلاب دوم نامگذاری شد و نقطه عطف تحولات داخلی فضای پس از سال‌های سخت انقلاب اسلامی بود که باعث شکل‌گیری فضای جدیدی از حیات نظام اسلامی و تاکید بر مطالبه حقوق اساسی ملت و مقابله با نظام سلطه و استکبار بوده است.

وعده دیدار ما حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و اعلام انزجار از جنایات و توطئه‌های شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول