اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

ولایت کلید اجرای قوانین اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نخبگان با توجه به توانمندی‌های خود در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، حوزوی و دانشگاهی نیازهای کشور را رصد کرده و در رفع آن تلاش کنند.

ولایت کلید اجرای قوانین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله عباس کعبی بعد از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) اراک اظهار داشت: نخبگان می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات و کاستی‌های موجود در کشور نقش‌آفرین بوده و تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت نخبگان استفاده کرد، بیان داشت: رصد نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و دانشگاهی کمک بسیار مؤثری در رفع چالش‌ها خواهد داشت که شایسته است نخبگان در این زمینه گام بردارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش ولایت در موفقیت جامعه خاطر نشان ساخت: ولایت ضمانت تحقق رشد، پویایی، سرزندگی و هویت‌‌بخشی به جامعه بر مبنای اصول صحیح و شیوه درست زندگی است و اگر امروز می‌بینیم کشور توانسته است در عرصه‌‌های مختلف به رشد و پویایی دست یابد فقط به دلیل ولایت‌پذیری مردم و حمایت ملت از ولایت است.

کعبی گفت: در جامعه امروز ولایت کلید اجرای احکام و قوانین و مقررات اسلامی و راهنمای افراد است و پیروی از ولایت رمز پیروزی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از عوامل پیشرفت و عدالت در کشور شیوه زندگی اسلامی در ارکان جامعه اسلامی است ابراز داشت: طلاب و به ویژه خواهران طلاب باید در معرفی سبک زندگی بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بکوشند و راه صحیح و درست را به افراد جامعه نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: زندگی بر اساس تعالیم و آموزه‌های دین مبین اسلام موجب سربلندی کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود و از آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح سبک زندگی بر اساس احکام الهی و قرآنی موضوع جدیدی را فرا روی حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و آموزشی قرار داده‌اند باید به این مهم توجه و عنایت کافی داشت.

انتهای پیام‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول