اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

مشکلات جامعه با کمک نخبگان برطرف می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات جامعه با کمک نخبگان برطرف می‏شود و به همین خاطر، باید به این قشر بیشتر توجه شود.

مشکلات جامعه با کمک نخبگان برطرف می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی در نشست مشترک دست‏اندرکاران معاونت پژوهش سازمان صنایع هوایی ایران با شماری از نخبگان و فعالان مرکز نوآوران و همکاری‏های علمی شهید فهمیده استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار داشت: در روزهای اخیر، مناسبت بزرگی همچون 13 آبان را پشت سر گذاشتیم که در حقیقت روز حماسه‏سازی دانشجویان، دانش‏آموزان و مردم غیور ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: 13 آبان در اصل روز ایستادگی مقابل استکبار و رسیدن به عزت و سربلندی است و باید دانست که ایستادگی مقابل دشمن به خصوص آمریکای جنایتکار به همین یک روز خلاصه نمی‏شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی و سال‏های دفاع مقدس، دشمن بعثی برای اینکه رزمندگان ایرانی نتوانند به سنگرها برسند، زمین‏ها و اراضی را مین‏گذاری می‏کرد.

خسروی بیان داشت: آن زمان، تدابیر بسیاری از سوی جوانان و متخصصان ایرانی به کار برده شد تا بتوان از این میادین مین‏ رد شد و هر ایده ممکنی که به ذهن می‏رسید، با همان تجهیزات اندک اجرایی می‏شد و از شمار زیادی از این ایده‏ها نیز نتایج خوبی گرفتیم.

وی با بیان اینکه سردار شهید احمد تهرانی‏مقدم در حقیقت مبدع صنایع موشکی کشور بود، اظهار داشت: ایده‏ها و فکرهایی که زمان جنگ وجود داشت، بعدها تقویت و به شکل جدیدی اجرایی شد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این ایده‏ها امروز به جایی رسیده است که ایران اسلامی موشک‏های با برد یک‌هزار و 500 و 2 هزار کیلومتر می‏سازد و انسان، تجهیزات و موجودات را در مسیر کره زمین قرار می‏دهد و این‏ها ادعاهای گزافی نیست.

خسروی ادامه داد: همه توفیقات جمهوری اسلامی ایران در این سال‏ها به پشتوانه جوانان و نخبگان غیور ایرانی به دست آمده است و امروز نیز نخبگان، دانشگاهیان و جوانان استان سمنان باید هر ایده‏ای که دارند، پیشنهاد دهند تا اجرایی شود.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه‏های سمنان با سازمان صنایع هوایی کشور اظهار داشت: ایده‏های نخبگان سمنانی در این بخش باید عملیاتی شود و پروژه‏ها به خوبی به سرانجام برسد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان سمنان در موقعیت علمی و پژوهشی بسیار خوبی قرار دارد، گفت: زمینه‏های پیشرفت این استان باید تقویت شود و اعتقاد داشت که بخش زیادی از مشکلات جامعه به همت نخبگان برطرف می‏شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول