اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

آموزه‌های مختلف با استفاده از پیام‌های قرآنی جایگاه خود را پیدا می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر می‌خواهیم در کشور آموزه‌های مختلف جایگاه خود را داشته باشند باید از پیام‌های قرآن استفاده کرد.

آموزه‌های مختلف با استفاده از پیام‌های قرآنی جایگاه خود را پیدا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین هژبری بعدازظهر امروز در افتتاحیه برنامه جامع خانواده پایدار در مرکز تربیت معلم هاشمی‌‌نژاد مشهد اظهار کرد: بی‌تردید پایدارترین خانواده جهان اسلام خانواده حضرت علی(ع) است و اگر می‌خواهید در کشور آموزه‌ها جایگاه خود را داشته باشند باید از پیام‌های قرآن استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: در کتاب کار دانش‌آموزی که برای آموزش‌های پیش از ازدواج دانش‌آموزان دختر در نظر گرفته شده از کلیدی‌ترین و پایدارترین آیه قرآن استفاده شده است.

هژبری خاطرنشان کرد: کاری که در حوزه خانواده پایدار در خراسان‌رضوی انجام می‌شود در سطح کشور مطرح شده و این طرح ابتدایی با تلاش‌های مسئولان استانی  به سطح کمال خود می‌رسد.

در ادامه سید هادی طالبیان معاون جوانان اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی با اشاره به شکل‌گیری طرح خانواده پایدار اظهار کرد: قریب به دو سال پیش با پیشنهاد اساتید حوزه خانواده و دغدغه‌هایی که در این راستا وجود داشت این موضوع به اطلاع استاندار وقت رسید.

طالبیان یادآور شد: دو مشکل اساسی که در خراسان‌رضوی با آن روبه‌رو هستیم وجود 500 هزار جوان مجرد و رشد طلاق است که برای ساماندهی این دو موضوع برنامه خانواده پایدار با شش رویکرد آموزشی در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: در این راستا در دو موضوع اساسی تمرکز ویژ داشته که یکی مدیریت بهینه دوران مجردی و دیگری ازدواج موفق است که سعی می‌کنیم این دو موضوع را به افراد در آستانه ازدواج آموزش دهیم.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی در ارتباط با دستگاه‌های دست‌اندرکار در طرح خانواده پایدار گفت: هشت دستگاه در اجرای این طرح  درگیر می‌شوند شامل آموزش و پرورش، دانشگاه، دادگستری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و رسانه‌ها است.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول