اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باغملک:

جمهوری اسلامی به برکت قرآن تشکیل شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باغملک تشکیل جمهوری اسلامی در ایران را به برکت قرآن دانست و گفت: ما هر چه داریم از قرآن است.

جمهوری اسلامی به برکت قرآن تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: عبادت کردن فقط به نماز خواندن و خدمت به خلق خداوند نیست بلکه بالا بردن فهم انسان‌ها از آنچه به عنوان کلام خدا بر پیامبر اعظم (ص) نازل شده، نیز جز عبادات است.

وی در ادامه گفت: یکی از بزرگ‌ترین عبادت‌ها این است که خلق خدا را با فهم قرآن آشنا کنیم زیرا با این کار قوه درک انسان نیز بالا می‌رود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه عبادات بدون تفکر معنا ندارد، ادامه داد: اگر در نماز درک می‌کردیم که چه می‌گوییم، همه ذهن معطوف خداوند می‌شد نه مانند الان که بخشی از ذهن ما به سمت خدا و بخش دیگر در جای دیگر باشد.

امام جمعه باغملک کمک به ترویج فرهنگ قرآنی را کمک به فهم انسان‌ها دانست و گفت: اگر کسی فهمش از قرآن کریم افزایش یافت کارها و اعمالی که انجام می‌دهد در راستای آسایش و آرامش خود و جامعه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه شورای قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک با حضور رئیس و مسئولان اداره آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه حضرت امام جعفرصادق(ع) در دفتر امام جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول