اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

پنجمین کمیسیون فرهنگی سپاه قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین کمیسیون فرهنگی سپاه استان قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان و جمعی از مسئولان و معاونت‌ها برگزار شد.

پنجمین کمیسیون فرهنگی سپاه قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه کار فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی و نظارت مستمر است، اظهار کرد: نقش مدیران فرهنگی و اجرای برنامه‌های هدفمند و کیفی در مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول مشارکت عمومی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و حضور مسئولان ارشد در این مراسم‌ها را در تقویت انگیزه فرهنگی و معنوی مهم دانست و بر آن تأکید کرد.

تبلیغ مسائل فرهنگی نیازمند توجه مسئولان است

سعید دهقان نیری مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین نیز در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی سپاه این استان، تغییر شیوه‌ها و رویکردهای فرهنگی و استفاده از ابتکار و نوآوری را موجب تقویت برنامه‌های فرهنگی و افزایش اثربخشی آن دانست و افزود: تبلیغ و ترویج مسائل فرهنگی نیازمند عزم همگانی و توجه جدی مسئولان است.

این مسئول عنوان کرد: تنها راه برون رفت از معضلات فرهنگی توجه به حقایق ناب اسلامی و آموزه‌های دینی است که می‌تواند سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.

دهقان‌ برنامه در محضر خوبان، مسابقات قرآنی، طرح نیت نماز، اجرای مراسم‌ ملی و مذهبی در سپاه استان قزوین را از جمله اقدامات فرهنگی دانست.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول